Thursday, January 28, 2016

KUTIP UNTUNG TOL JUTA2, CUKAI JALAN WAJIB BAYAR TIAP2 TAHUN TAPI KUALITI JALAN MACAM NAK BUNUH ORANG.


3 comments:

Anonymous said...

Kita sepatutnya berbangga dengan jalanraya di negara kita kerana kehebatan jalanraya kita yang berlubang-lubang dan bertampal-tampal hodoh yang boleh menjamin pengguna jalanraya menaiki ambulance ke unit kecemasan hospital atau kembali ke alam barzah dan kereta masuk bengkel atau gaung! Hadiah untuk 1 Msia !

Kalau produser bollywood, hollywood atau wood-wood atau kayu-kayu lain nak buat filem perang, jalan-jalan luar bandar negara kita sangat sesuai untuk menunjukkan suasana perang! Kalau mahu scene yang real, boleh buat pengambarn di Kuantan yang kelihatan seperti planet Marikh warma merah ! Pemimpin Dumno sudah tentu merasa bangga kerana negara kita dipilih untuk aktiviti perfileman antarabangsa.

Tahniah kepada jurutera dan juruteknik dan pengarah dan menteri Dumno dan kontraktor-kontraktor yang 'gigih' berkhidmat untuk rakyat dan negara !

Anonymous said...

kemana perginya penasihat kerajaan,buatlah kerja sikit ,nasihatkan kerjaan jangan terlalu tekan rakyat .buat kerja elok2 ,biar berkat .begitu juda dengan panasihat kerjaaan yang baru ,jangan diam membisu aje,nanti tak lama jadi openasihat.kah.kah.kah,

Anonymous said...

Bleh claim blk dgn plus ni..
wat report,attach resit dll kpd plus.
ada kes mcm ni bleh dpt claim smula..
cer google..