yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, November 6, 2015

BUDAK KECIK PUN DAH PANDAI PERLI PARTI AMANAH NEGARA (GAMBAR)


KAH3

18 comments:

Anonymous said...

Pandai adik ni melawak...curiga juga, samaada adik ni sendiri yang tulis ataupun di SURUH tulis jawapan oleh seseorang untuk tujuan memeriahkan suasana...apapun, cuba lagi ye adik... :-P

Anonymous said...

Bapa suruh anak tulis.... kalau budak2 dia tak tahu apa tu PAN.... kalau AMANAH atau Mat Sabu budak2 tahulah.... cuba tengok cikgu sendiri bubuh tanda soal besar apa dia pan.

Anonymous said...

Ya dik
menang jadi ajk, kemudian jadi penasihat
kemudian melupakan amanat sendiri
Siang menentang, malam berpelukan

untuk adik tersayang
kenalilah ciri munafik
Ulamak maksum dan pengikut walaun

terbentang dihadapan
kebebalan dan kebabalan
bersatu dalam perjuangan

pan said...

Bapa Adik ni mesti ahli pas karat!...kesian naya budak2..

Anonymous said...

anak sedara husam ke anak sedara mat sabu yg tulis ni agaknya..hehehehe

Anonymous said...

Otak org pad yg menyamar tulis tu sama mcm otak budak jugak. Gua tatak helan.

Anonymous said...

Bila besar besok, perangai budak tu misti lebeh kurang mcm hadi kot.

Anonymous said...

Org yg tulis jwpn tu spesis yg suka menyalak kot......

Anonymous said...

Kecik2 dah pandai jawab soalan susah cam tu. Besor besok bole jadi hamba walaon.

Anonymous said...

Kata nak tegakkan islam, buat cerita yang bernilai sikit tuan admin

Anonymous said...

Budak itu sebenarnya lebih cerdik dari yang bertanyakan soalan. Mana ada peribahasa 'menang jadi abu, kalah jadi .....' itu. Peribahasa yang betul adalah 'menang jadi arang, kalah jadi abu'. Soalan begitu jika dikemukakan pada Wan Rosli pun, tentu berguling-guling dia ketawa.

Anonymous said...

Anon753 memang orang yang teliti.... teruskan ketelitian anda untuk kebaikan semua.

Wan Rosli said...

PAN ni dah setaraf Rosmah.. budak2 sekolah pun dah meluat...

Anonymous said...

salah org tua dia yg mendidik ..jgn dah besa nanti jadi kaki chai udah le...mcm hadi pil kuda..

pas pis pus PUSSY said...

hahahahaaaa... terserlah kebodohan yang teramat sangat blogger penjilat lobang taik hadi. halo blogger bodoh! lain kali buat homework dulu sebelum publish artikel LOL. Jangan jadi macam perwakilan penjilat lubang taik hadi main undi pakai kertas chai. Otak beku tak boleh nak fikir. Bodoh punya blogger penjilat lubang taik hadi. Puiiiiiiiiii....

https://id.wikiquote.org/wiki/Menang_jadi_arang,_kalah_jadi_abu

Na'im Nikmat said...

Hati tisu betul penyokong PAN ni, kena troll sikit dah sentap kah3...

Na'im Nikmat said...

Hati tisu betul penyokong PAN ni, kena troll sikit dah sentap kah3...

Na'im Nikmat said...

Hati tisu betul penyokong PAN ni, kena troll sikit dah sentap kah3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)