yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, May 9, 2013

INILAH RUPA MANUSIA YANG PALING DIBENCI SAAT INI DI MALAYSIA.


BONGKAR, TIPU PRU13 - Bukti Bergambar +Video

Dipetik dari Whatsapp. Sekadar berkongsi.

Posting ini bukan kami PENYOKONG PR tak terima kenyataan, kami mahu buka minda rakyat Malaysia apa yg sebenarnya BERLAKU semasa PRU-13. Pendedahan ini tak akan disiarkan mana2 TV milik kerajaan dan kroni. Anda nilailah sendiri.

A) Lari peti undi:

1- 2 bag votes dicampak dari helikopter
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=407760375997633&set=a.114183132022027.20407.100002910238503&type=1&theater

2- PANAS!!! SPR TERANG-TERANG LARIKAN PETI UNDI!!
https://www.facebook.com/photo.php?v=124025004464021&set=vb.337457076280416&type=2&theater

3- http://www.youtube.com/watch?v=C2eCkyicJlg

4- Helikopter MCA kantoi bawa lari kertas undi
https://www.facebook.com/photo.php?v=491280637604350

5- SPR Kantoi di Manek Urai, Kelantan dan di Johor
pkrl.blogspot.com/2013/05/kantoi-video-terbaik-pilihan-raya-di.html

6- SPR Kantoi bawa keluar peti undi di Johor Bharu. (Nampak peti undi dalam kereta)
https://www.facebook.com/photo.php?v=341408225981663&set=vb.162138223914613&type=2&theater

7- Cubaan bawa keluar kertas undi di Balai Polis Manjung
https://www.facebook.com/photo.php?v=133442570180890&set=vb.277035565765655&type=2&theater

B ) Pekerja Spr tak beretika:

1- Bawa keluar undi secara senyap
https://www.facebook.com/photo.php?v=378043568975226&set=vb.180281522084766&type=2&theater

2- Tidur ketika waktu mengundi
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=622814321079737&set=o.211889405500724&type=1&theater

3- Rasuah pengundi di Baling
https://www.facebook.com/photo.php?v=3076119239396&set=vb.1756176444&type=2&theater


C) Blackout:

1- Zainab binti Zainun from TNB has made it clear that there was NO blackout last night in the hall, meaning the power supply must have been cut off by someone or a group of people INTENTIONALLY.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=565849236788808&set=a.223351487705253.58052.223344854372583&type=1&theater


D) Warga asing;

1- Pengundi hantu ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?v=135166590006575&set=vb.155483697799865&type=2&theater

2- PANAS!!!! Bukti Warga Asing Diberi IC DALAM BAS!!
https://www.facebook.com/photo.php?v=594561977228761&set=vb.100000248932088&type=2&theater

3- Indon kantoi mengundi tapi no IC tak tahu
http://www.youtube.com/watch?v=Otgv4cGTAVU

4- 1 Bas Bangla ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151351298856746&set=vb.531241745&type=2&theater

5- Bangla ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=443001155787787&set=a.286220071465897.69465.100002337207574&type=1&theater

6- Bangla boleh mengundi walaupun tiada IC
https://www.facebook.com/photo.php?v=153149244857569&set=vb.172653499453250&type=2&theater

7-Bangla puji polis kerana lepas dia walau tiada lesen, tiada passport kerana dapat duit kopi
https://www.facebook.com/photo.php?v=322665957855890&set=vb.162138223914613&type=2&theater

8- Bangla datang dengan bas di Gelang Patah
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151573963269820&set=vb.619749819&type=2&theater

9- Bangla salah nyanyi lagu negaraku
https://www.facebook.com/photo.php?v=486498974757163&set=vb.201112276604730&type=2&theater

10- Bangla 2 orang di Kuala Selangor
https://www.facebook.com/photo.php?v=486495174757543&set=vb.201112276604730&type=2&theater

11- 3 bas bangla di Sungai Siput
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151560540708756&set=vb.769693755&type=2&theater

12- Bangla ada IC, tapi tak boleh nyanyi lagu Negaraku, Rukun Negara.
https://www.facebook.com/photo.php?v=4859669011809&set=vb.557058860980883&type=2&theater

13- Bangla undi 2 kali dan ada 2 tanda dakwat kekal di jari
https://www.facebook.com/photo.php?v=4859669011809&set=vb.557058860980883&type=2&theater

14- Bangla cuba mengundi di Cheras, tetapi sempat ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200640500166892&set=vb.403433929750230&type=2&theater

15-Pendedahan Undi Asing Warga Indonesia Di Klang
https://www.facebook.com/photo.php?v=504048366329250



E) Dakwat kekal:

1- Tok guru Haron Din tak sampai 5 jam hilang dakwat kekal
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=563128720377260&set=a.527792693910863.111661.527782463911886&type=1&theater

2- Dakwat di JARI Najib pun TIDAK kekal
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=522392114491514&set=at.115122585218471.14031.100001621902941.100003067720629&type=1&relevant_count=1&ref=nf

F) Petitions Rakyat Malaysia kepada United Nations (PBB)
1- United Nation: Voting Fraud in the Malaysian GE13 calls for world invigilation.
https://www.change.org/petitions/united-nation-voting-fraud-in-the-malaysian-ge13-calls-for-world-invigilation#share

Yang terbaik, seluruh dunia tahu Najib guna bangla
https://www.facebook.com/photo.php?v=342009482588204

9 comments:

Anonymous said...

Manusia jenis apa dia ni.Takde rasa bersalah & malu atas perbuatan khianat dia.Aku rasa keluarga dia pun tak selamat nak kemana2.Dah tentu segala cemuhan sumpah seranah dia & keluarga dia akan hadapi. Mmg rakyat tak dpt berbuat apa2, tapi ingat! Allah maha berkuasa.Lambat atau cepat kau akan terima balasannya.

Anonymous said...

Khinzir lebih mulia dr haramjadah ni

Anonymous said...

Manusia ke tu..bukan babi ke...

Anonymous said...

KIta sumpah dia mata buta ramai2, sebab ia buta hati tak memahami kehendak majoriti rakyat.

Anonymous said...

Terimalah kekalahan dgn hati yg terbuka wahai tuan hamba...Sebagai org Islam yg baik terimalah qada dan qadar Allah SWT itu..

Anonymous said...

Manusia paling BANGSAT atas muka bumi Malaysia! Spesis anak HARAM!

nonama said...

ada sapa2 yang boleh bagi maklumat yang lebih terperinci mengenai mamat sial ni
biodata dia, background, family dan lain2 info
aku nak tahu sangat pasal dia ni

zamani said...

lama2 pandang dah tukar wajah plak malaun sorang,dah jadi khinzir plak...

Anonymous said...

Apa kata kita pakat ramai ramai, kita lakukan solat hajat. Kalau dia bercakap benar rahmat Allah keatas dia dan keluarganya, tapi kalau menipu dan bersekongkol, kita ramai ramai minta dia ni mati dipanah petir, apacam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)