yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, January 27, 2016

INI YANG BERLAKU BILA MANUSIA LEBIH BODOH DARIPADA ANJING.


Perlukah anjing itu dibawa kemana2, pergi sekolah bawa anjing, msk pawagam bawa anjing,  shopping bawa anjing, bersenggama bawa anjing, makan sebelah anjing,berak bawa anjing, kencing bawa anjing dan tido pun sebelah anjing nanti kau nak kahwin pun biar anjing jadi pengapit...

Minta maaflah aku bkn nk bersifat perkauman tp kita yng mengaku 'Bangsa Malaysia' perlu ada sikap hormat menghormati... Binatang tu kalau Allah SWT bg akal dia pun tak kemaruk nk bawa manusia kehulu dan kehilir...

6 comments:

Anonymous said...

Entahnya kalau nak ketempat awam tinggallah anjing tu dirumah bkn matipun kalau nak tinggal sekejab.itupun tak dpt pikir.nak menunjuk baik tak kena tempat la tu.nanti jd spt melepaskan anjing tersepit baru tahu.ada anjing gigit anak tuannya apa.

Saiful Azmi Husin said...

Ini berlaku bila kita bagi muka sangat kat kaum ni...ni bukan soal rasis, tapi soal tak respek Umat Islam Malaysia....export jer minah mangkuk ni balik kat Hainan, China

Na'im Nikmat said...

Kita bkn bg muka cuma kita berlaku adil utk semua, tiada lg istilah pendatang pd mereka sbb taraf kewarganegaraan mereka sama dgn kita cuma org Melayu dpt beberapa hak istimewa dan rizab tp sejak umno mentadbir ekonomi Melayu bkn lg manthop tp hancur dan rizab pula berkurangan saban tahun, maaf lari tajuk he3...

Anonymous said...

tu pon ada puak kemaruk nak kerjasama dan bg tongkat lagi .... khaaakkkkkhhh thiuhhhh

Na'im Nikmat said...

Tu baru nk berkerjasama bro, tp skrg ni ada pulak yng sanggup bersatu...Tak caya tny ADUN Morib :-)

Anonymous said...

Dua-dua bangang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)