yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, January 12, 2017

RAKYAT MALAYSIA PATUT MENANGIS BILA BACA BERITA NI...


Misti korang rasa mcm nk tukar kerakyatan kan... 

11 comments:

Anonymous said...

Bangsa Kapir pun tau KeMalu-an dan intergriti Kemanusian tapi diMalaysia Mentri Mentri Bangsa Melayu spesis Umngok ngaku Islam langsung tak Takut pada ALLAH SWT.

Anonymous said...

Tentu macai kata pergi lah pindah ke Ostralia.

Anonymous said...

Mana nak sama dengan si Lahanat...

Tak sama lah

Biar rakyat papa kedana miskin , Lahanat tetap nak kaya ber gaya jugak

Anonymous said...

Lu lehat...wa talak kena lehat...wa spesel mehhhh

otaiblues.blogspot said...

dia kan khalifah umat islam kat malaysia..berapa ramai alim ulama kata haram melawan dia..
sape berani tegur dia? bini dia pun tak siapa berani tegur...harta rakyat malaysia adalah harta dia...
jangan banyak cakap..tak suka dia sebagai khalifah.sebagai pm malaysia...boleh angkat kaki duduk negara lain

wijaya kezuma said...

Ostad pun ada yg claim jabatan selalu over..tapi dahi hitam sujud..

Anonymous said...

Akhlak org kapir lagi baik dpd si najis dan konco2nya yg ngaku islam..

Chegu Kamil said...

Ternyata dia lebih islamik berbanding pemimpin UMNO yang beragama islam

Anonymous said...

nak puji pemimpin luar konon..pegi la pindah kat sana..hidup Najib..INGATAN..di sana takda br1m tau cuma ada gst yg tinggi..orang bijak pikir2 la dlu sebelum kritik PM kita..

Salwah Abdat said...

Say No To Umno

Anonymous said...

ada tiga golongan manusia.. islam/mukmin... kafir... munafik

kita lihat org bukan islam pun ramai lebih baik integrity mereka dpd sesetengah pemimpin islam.

so kategori mana nk diletak pemimpin islam yg lebih teruk dpd bukan islam itu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)