yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, October 21, 2016

MAT BANGLA PAM MINYAK NI BUAT SEORANG CIKGU TERKESIMA...


Cuba tanya diri korang, berapa hadis dah korang hafal? Silap2 1 hadis pun tak hafal...

17 comments:

Anonymous said...

Dikalangan mrk ada pendidikan tinggi level doctor..tp apa nk buat...malaysia juga kearah itu...belajar tinggi tp xkemana pun keja sapu sampah...pemimpin sedang sibuk merembat harta rakyat..xsempat nk kaji/sediakan ruang kerja pd rakyat..

Anonymous said...

bagus la..jgn jual agama mcm parti politik dah la hihi

Anonymous said...

ALLLLAHUAKBAR...... betul la peribahasa jgn hukum org tak tentu periksa

Anonymous said...

Berapa juta liter mat bangla ni pam tangki minyak kereta dia? Sampai dia boleh dengar 32,000 hadis dari mat bangla ni

Anonymous said...


pam stesen Petronas dekat lumut ke?

Anonymous said...

apesal tanya soalan bengap mcm umno ni?

bijak said...

sahih hang nie spesies monyet, bodoh... aku rasa monyet pun tak mengaku ko umat

Anonymous said...

ko la monyet bodoh...berapa lama masa ambil isi minyak? nak dengar 2 hadis pun makan masa 10 minit +- sembang lagi. inikan nak dengar sampai 32 000 hadis? stakat quote 2 3 hadis,pastu claim hafal beribu hadis...aku rasa ko nih patut tukar bodoh,bukan bijak..sebab hanya org BODOH jer ngaku bijak

Anonymous said...

Ko ni spesies ati bagkai,24jam brsagka buruk dgn org

khalid ngah baharudin said...

Kena cek betui2 sampai 32 ribu , kalu betui hebat

borhan sharif said...

ORANG YANG HAFIZ NI TAK WAJAR JADI PENIPU...MELAINKAN PUAK2 UMNO.... SIANG MALAM PAGI PETANG....MENIPU JER KERJA NYE....

Anonymous said...

Kerana bangla sorang pun boleh bergaduh.

Anonymous said...

Xbaik kata cam tu bro...xsemua org umno mcmtu...bdosa bro tuduh melulu cmtu

Anonymous said...

Bangla pun manusia juga.xkira bangla nepal myanmar org asli semua sama je disisi Allah silap gaya mrk lebih mulia

Anonymous said...

Terlebih bijok doh ni, ada ke dlm ayat tu menyatakan bangla bukan manusia? Saya bermaksud benda sekecil tu pun melayu boleh bergaduh. Ayat tu lebih kurang mcm ' kerana sorang perempuanpun boleh bergaduh' adakah ayat ni menyatakan perempuan bukan insan? Jgn terlebih bijok boh, terlebih mkn xpo.

osman karim said...

Hafal tak de makna klau cuma agama dijadikan alasan untuk menghalalkan cara. Jadilah seperti keldai membawa kitab-kitab yg tebal

osman karim said...

Hafallah bnyk mana pun. Satu janji pun tak dpt nk tunai tetap munafik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)