yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, October 22, 2016

BOLEH MENANGIS PENYOKONG PH BILA BACA KENYATAAN NI...


9 comments:

Anonymous said...

Aku tak menangislah bro.....lg aku menangis kalau penyamun duk cerita kitaa boleh buat tak tau jaaa....jgn bg nampak sgt bodohnya dan dayusnya kita ni......

Anonymous said...

Sapa dia faizal ibrahim nih? Yg ameno world ... belum bahas lagi la... nanti bahas la... dan kalau bahas pun apa akan jadi? Tak jadi apa...

Anonymous said...

Rasanya baik sokong je la bajet tu.bukan blh buat apapun.tetap itu naik ini naik.bantah pun xguna.rakyat bukan prihatin pun.baik naik jerla semua gst naik 20% pun xpa.rakyat Malaysia kan biol....semua penakut...masa ini bising bn itu ini kejam jahat dsb.bila bn kata "cina jahat nk perintah Malaysia "maka semua org melayu jd takut semua pangkah bn semula...terima jela melayu ni mmg mcm ni..sabar je la...

Anonymous said...

tahniah pemimpin pembangkang

amat penting tunjuk protes terhadap penyamun yg tktau malu dn xrasa bersalah.

biar rakyat tau

Anonymous said...

MP Pakatan Harapan memang tak bole diHARAPkan

diniewa said...

wat apa duduk situ lama2 dngo citer dongeng siap2 nk perli org pyan habib..ko tu yg bangang asik kne tipu je...

wijaya kezuma said...

Cut paste..Rasanya baik sokong je la bajet tu.bukan blh buat apapun.tetap itu naik ini naik.bantah pun xguna.rakyat bukan prihatin pun.baik naik jerla semua gst naik 20% pun xpa.rakyat Malaysia kan biol....semua penakut...masa ini bising bn itu ini kejam jahat dsb.bila bn kata "cina jahat nk perintah Malaysia "maka semua org melayu jd takut semua pangkah bn semula...terima jela melayu ni mmg mcm ni..sabar je la...

Saiful Azmi Husin said...

Penyokong PAN Imayam aka DAP balaci tak akan menangis sebab dah terlebih makan DeDAP!!

Anonymous said...

Bodohnya komen ni xda unsur ilmiah mahupun fakta.kalo bodoh simpan sikit bro..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)