Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, May 7, 2018

BOLEH MENANGIS PENYOKONG PAKATAN HARAPAN BILA BACA STATUS RASHID NI...


8 comments:

Anonymous said...

ermmmmm..... tipikal Malay... lawat salah.... bila tak lawat salah...
mana ada pernah betulnya klau dgn melayu ni...
serba serbi salah

Anonymous said...

Woi lawat kubur aje. Hmm takut sungguh.. Pi simpan kubur dalam rumah ler.. N kunci rumah

Anonymous said...

bodo la admin...klau madet pi ziarah pun, apa dia boleh buat? nak korek? nak bakaq? pikir² la admin... dah dia datang situ, biaq la dia nak ziarah..awat yg pi halang? mungkin dulu madet belum dapat hidayah dan masih ada kebencian pada tok guru, dan sekarang Allah dah bukak hati dia...siapa kita untuk nilai hati seseorang?ziarah kubur pun dah jadi isi puak pas nie...

Anonymous said...

saya tak menangis
.sy bangga dng madet..dan saya malu dgn akhlak org pas..termasuk dusuki

Tok Ki said...

Mmg ada 4/5 kerat Cina dan India sokong PAS . .Tak pelik... Yg pelik PAS sokong Najib BNUmno

Cik Minah said...

Bodoh si pengomen ni.
Lawatan ke kubur ni yang buat, adalah mereka yang menYusun jadual.
Kebetulan Tun ke KEDAH atau Kelantan UNTUK CERAMAH PH.
Masa ada bnayak, takkan nak duduk dalam bilik hotel je.
Orang susunlah macam-macam aktiviti, termasuk lawatan kubur!!!!
Tun Mahadir ikut je jadual - lawat kubur, lawatlah, NO HAL
JANJI harapan boleh menang.
Aku tak nangis pun.
Ketawa je dgn kebodohan korang membesarkan benda ni HAHAHAHA.
Orang putih kata, bad news is better than no news at all.

Anonymous said...

Tuan silap sebenarnya pas sudah kena checkmate dgn made...dgn sikap yg ditunjukkan masyarakat sudah bole menilai Islamnya ahli pas yg terlebih emosi

Unknown said...

TGHA menasihatkan ahli supaya bersangka baik pada umno berkenaan RUU355...walaupun disyaki ada motif politik di sebaliknya...justeru kenapa tidak bersangka baik pada tun m ziarah kubur...sama saja...x payah berhujah laa...tidur lagi baiikkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)