yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, September 16, 2014

KHAS BUAT MACAI AMENO YANG KURANG AJAR (GAMBAR)


12 comments:

XUMNO said...

Ya Allah. Kau turunkanlah siksaan dan kehinaan melampau kepada seekor Syaitan dio kalangan manusia bernama Shariman Omar yang menghina para syuhadah kekasih MU. Janganlah Kau lengah2 kan balasanMu terhadap manusi syaitan durjana ini!!Amin.

Anonymous said...

Tunggu kau Shariman bala dan hukuman dari Allah....

Anonymous said...

macai umno memang BABI!!!

sharouk said...

Aku menunggu janji balasan Allah pada Shariman Immortal

Anonymous said...

Golongan munafik biasalah akan keluar statement mcm dalam FB tu! Apa yg nak kita harapkan dari puak2 ni...kalau Rasulullah SAW dan para sahabat masih hidup skrg, sudah PASTI puak2 mcm ni akan kutuk baginda dan sahabat2 lain!! Itu sebab kat akhirat nanti, puak2 munafik ni akan dicampakkan ke dasar neraka..yakni dibawah golongan kafir..masa tu padan muka!!!

Anonymous said...

Si lahanat ni kojol nnt lebih teruk dari bangkai anjing!!!!!

Anonymous said...

Dalam hidup saya yang telah menjangkau setengah abad, inilah kali pertama seorang makhluk yang saya rasa beragama islam jika dilihat dari namanya; menghina orang yang sudah pergi menghadap Allah dengan panggilan biadab yang tidak sanggup kita lihat/ dengar. Ini juga merupakan kali pertama saya berjumpa seorang makhluk Allah memanggil seorang yang saya kira syahid di jalan Allah kerana memerangi kezaliman, dengan panggilan yang amat biadab dan jahil. Dia menghina kekasih Allah hingga ke tahap paling rendah dan hina.

Anonymous said...

Kita percaya jabatan agama, mufti, SKMM mahupun pihak berkuasa tidak akan mengambil tindakan terhadap makhlok yang tidak berotak ini. Tapi Insyaallah makhlok tidak berotak ini akan menerima balasan dari Allah. Amin Ya Rob

Anonymous said...

mamat ni konfius kot...biar dia waras dulu..

Anonymous said...

Bagi manusia yg normal tanpa mengira apa fahaman politik tidak harus berperangai spt ini. Apatah lagi jika beliau seorg yg beragama islam.

Anonymous said...

Allahuakbar..... dalam keadaan rasulullah tinggalkan macam2 ilmu & pesanan.. masih lagi ada umatnya yg dikalangan melayu yg majoritinya beragama islam berotak mcm orh kafir yg tak faham2

ayamsabong said...

org yang mengatakan org anjing itu sebenarnya anjing...apatah lagi yag dituduh anjing itu org yang mati dijalan Allah... orang yang mati dijalan Allah adalah kekasih Allah dan yang memusuhi kekasih Allah adalah orang mengisytiharkan perang pada Allah... dan Allah akan memerangi merekata.. tunggulah... Wallahuallam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)