yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, September 13, 2014

SEDARLAH GST BUKAN BERTUJUAN UNTUK MEMBEBANKAN RAKYAT...

2 comments:

Anonymous said...

Saya amat bersetuju GST tidak membenakan langsung! Contoh, jika dulu kita membeli seliter Coca Cola, nanti pun kita akan bawa balek seliter juga. Ada tambahan beban tak? Tak de kan sbb seliter skrg tentu sama berat dgn seliter akan datang. Cerdik tak kepala hotak aku?

Anonymous said...

Pak Lang aku kat felda pun kata macam tu jugak. Pak Lang aku kata GST 6% tu macam Bonus kakitangan 6 bulan gaji. Aku rasa macam nak cepukkk aje batang hidung dia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)