yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, April 8, 2015

INILAH BUKTI UMNO/BN DISOKONG ORANG2 GENIUS...


13 comments:

Anonymous said...

Ingatkan dr. Zuhdi marzuki je matematik lemah.......14+13=jentik org kapir. Sah dah la UG dgn BN satu spesies! PATUT LA Madey kata, hanya org bodoh join umno!

Anonymous said...

RM100.00 , 6% cuma 6 sen....apalah punya bangangnya penyokong UMNO ni...Tak tahu matematik langsung...!
Cuba kau kira semula....RM100.00 kalau 6% ialah RM6.00 lah bodoh...

Anonymous said...

Macai UMNO memang bangang abadi, dulu kini dan selamanya.

Anonymous said...

Ha... ha.... Belajar lagi matematik dan sains dalam bahasa inggeris. Hasil didikan Dr M.

Tukang kata said...

bodo piang

Anonymous said...

memang dia tak pandai matematik., cucu aku darjah lima pun tahu 6 peratus dari seratus ringgit adalah enam ringgit... wahai teman-teman di luar sana maafkan lah dia atas 'kekurangan' pandai sidia ni...

mohd shahran said...

BOLEH JADI MENTERI UMNO BUDAK NI

Anonymous said...

Bro..dia ni sarcasm je..cuba baca fb n blog dia..
http://buasirotak.blogspot.com

mr said...

Kesian betul baca p'dpt mcm ni. Padan la sokong sangat gst tu.

Khaliquzzama abdul rauff said...

Otak lembu banyak makan dedak BRIM

Anonymous said...

Ye lahhhh. Siannye die .... entah2 bila ditanya 2 + 3 dijawabnye 11. Siannye ....

razak adom said...

klu buta matematik toksah nak komenlah...elok2 org tak tau, dah tau awak tu buta, bengap bebal...

Anonymous said...

Dia sarcasm jerla..bole cr kat buasir otak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)