yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, April 3, 2017

BRADER NI AMBIL ALIH TUGAS PBT HANYA BERMODALKAN RM35 DAN MENGAMBIL MASA 3 MINIT...


Selanjutnya disini

8 comments:

Anonymous said...

Ado 90 juta pun lembab nak tampal jalan lubang. Bodo

mazmad said...

Kalau semua orang macam ini..
PBT senyum Dan lepas tangan.

Taosuotaosuo suo said...

Kerja membaiki jalan demi keselamatan Pengguna yg mundar mandir ketempat berniaga, tempat kerja, ke pasar, demi mencari rizqi, ke sekolah, madrasah, universiti menuntut ilmu, ke surau, ke masjid untuk ber'ibadah, kunjung mengunjung dll sangat besar pahalanya. Membaiki jalan juga bulih kurangkan kerosakkan "wear and tear" pd kenderaan. Kerana itu pd pihak yg mengambil berat dan berusaha mengurangkan masaalah yg sangat kronik dan berleluasa, terutama secara suka rela, sangat2 dialu alukan, Alhamdulillah dan banyak terima kasih. Juga pd Tuan Blog ini yg menonjolkan keperihatinan anak2 muda ini.

Semoga usaha ini dapat Di kembangkan ke seluruh negara Lantaran kebanyakkan pihak berkuasa tempatan (PBT) pd pengamatan saya, sangat korang kepedulian mereka terhadap rintihan dan keselesaan rakyat. Di sini juga parti2 politik baru, bulih menyumbang sedikit wang dan alat jentera disamping kemaheran berorganisasi demi untuk mendekati rakyat, selain dari hanya menumpu kpd ceramah dan majlis2 makan seadanya.

Anonymous said...

Sepatutnya PBT atau JKR subkan kerja-kerja tampal jalan kepada anak-anak muda macam ini supaya kerja penampalan jalan itu dapat dijalankan dengan segera

Anonymous said...

Btl tu maka makin makan gaji buta la pihak pbt

An Anonymous said...

Apa yg nak diherankan.. UMNO pun perangai macam tu juga mintak Anwar buktikan yg dia tiada di tempat kejadian ketika liwat itu berlaku.. tak pasal2 org yg kena tuduh nak kena buktikan.. sepatutnya org yg menuduh kena buktikan Anwar berada di tempat kejadian ketika liwat berlaku.. samalah juga dalam kes ini.. org kafir SR dah tuduh tanpa bukti RM90 juta.. ada pulak org munafik tokok tambah.. juga tanpa bukti!

Anonymous said...

Wanrosli pun tuduh tanpa bukti juga kan...

Anonymous said...

Sepatutnya pas yg tampal jalan mcmtu.pas bukan ada keje pun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)