Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, April 18, 2018

BOLEH MENANGIS PEMIMPIN DAN PENYOKONG PH BILA BACA KENYATAAN NI...


14 comments:

Anonymous said...

Ni ckp org tak pakai akai....jgn lah blogger pun nak jd org yg tak ada akai....kalau tak menang majoriti pun najib boleh naik ka.....apa yg najib dah buat kawasan pekan....pengundi pos pun dah berlambak....crlah maklumat yg ilmiah skit tuan blogger...jgn sajikan pembaca ni dgn perkara2 bg org yg tak berakai.....party bulan tuan nak jatuh atau bela najib...tuan

Anonymous said...

Ini PRU (pilihanraya satu Malaysia), bukan PRK Pekan (pilihanraya kecil), napa bodoh sangat ?

Mat Ozil said...

Suh haji hadi and the geng la turun... asyik suruh PH je... PAS mana? Tutup muka dgn kopiah je ke

Cik Minah said...

TAK NANGIS PUN, KOMEN BODOH.......
Satu Malaysia sedang melawan Najib, tak nak kasi UMNO jadi kerajaan balik.
Cukuplah 60 tahun.
20 tahun, mematangkan otak, 25 tahun membangukan negara. Tapi,
lagi 15 tahun mengisi TEMBOLOK!!!!!!
Mari kita matangkan DEMOKRASI DI MALAYSIA.
Jangan biar is statik macma air longkang.
Semakin lama, semakin busuk.
Kasi dia mengalir supaya airnya kembali jerniah.
Hapuskan KELPTOKARASI!!!!

Anonymous said...

Rakyat Malaysia bukan setakat nak tumbangkan Najib, tp nak tumbangkan UMNO BN sekali nak tukar.

Anonymous said...

Tak nangis pun...apa yang sedihnya? guna teori yang sama lebai Adi Awang kalau dah benci sangat dengan KIT Siang dan Guan Eng pegi la betanding di mana-mana kerusi yang ditandingi oleh salah seorang dari mereka...jadi giant slayer...poodahhhh!

Anonymous said...

Jangan pamer IQ anda yg amat rendah @ lembab. Kalau Najib rasa kalah diPekan, dia mungkin tanding 3 atau 4 kawasan parlimen serentak..... Kalah di Pekan tentu bukan bermakna kalah di tempat lain...Ini PRU bukan PRK.

Anonymous said...

ni komen dar mr chi bai tan sbb tertelan dedak babi banyak sangat???

Anonymous said...

Saudara Naim, cuba la cerdik sikit. Dulu masa Tun M PM, kenapa tak suruh Haji Hadi bertanding jer kat Kubang Pasu...klu kurang cerdik tu sorok sikit...

Non-government servant said...

klu najib jer tumbang tapi umno/bn tetap jadi kerajaan,sama jer...baghal!!!!!

shaharuddin ibrahim said...

Macamana nak lawan najib kat pekan. Gerenti kalah sebab kat sana byk undi pos. Itu tak masuk lg undi hantu

Anonymous said...

bodoh piang punya olang... tarak guna otak... kepala lutut ada jugak guna... sembang cam cirit... berak beterabur... kencing hancing... manyak bigung... dedak oh dedak... dimana kan ku cri ganti...

diniewa said...

bolo la lu mr. kentang... manyak makan kentang.. wotak manyak taik

Anonymous said...

Aduhai..

Perlembagaan umno pun dah dilanggar. umno berisiko besar untuk diharamkan. Bila dah diharamjan, Confirm tak jadi pm dah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)