yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, February 27, 2014

PENYOKONG PR TAK LAYAK DAPAT BR1M (GAMBAR)

14 comments:

Anonymous said...

Ampun Tuanku beribu ampun, patik yg hina ini cadangkan semua darjah2 kebesaran yg dikurniakan kpd penerima-penerima yg bodoh dan bahlol ditarik balik, kerana ianya akan mencemarkan nama dan kemulian Tuanku. Seapatutnya penerima-penerima ini adalah dari mereka yang cerdik dan bijaksana dengan ini kualiti darjah2 itu dapat dikekalkan

batu pelangi said...

Mangkok Ayun celaka ni ingat KEKAYAAN NEGARA ni UMNOYAHUDI yg punya ke? Haram Jadah betul! Sahlah
apa yg kutty cakap hanya yg keturunan LEMBU aje yg ada dalam
UMNO! Low class punya pemimpin Cap ayam!

Anonymous said...

Baka Ayam

Anonymous said...

Haramjadah punya UMPORNO. Ingat duit bapak dia ke?. Kalau macam ni, orang Pakatan Rakyat tak payah bayar cukai. Bahlol punya munkee. Tahu tahu mangkuk ni lulusan universiti, tapi wotak zero. Bahlol bin Bodoh

omaq said...

Taknak bagi pon boleh....tapi cakap dengan mangkok ni kerajaan Malaysia jangan kenakan apa-apa cukaipun dari kami penyokong pembangkang.

Jangan lupa penyokong pembangkang adalah sebanyak 52% dari keseluruhan rakyat Malaysia.

Tanpa sumbangan cukai dari penyokong pembangkang pemimpin UMporNO/BN akan mampos kebuluran !!!

Anonymous said...

Inilah saja tahap pemiran yang ada dalam pemimpin UMNO celaka dia tak sedar kah yang kerajaan hari ini memanglah UMNO yang berkuasa tapi adakah cukai yang dikutip itu hanya dari orang UMNO saja. memang bodoh betul lah orang yang menjadi ahli UMNO nie cubalah bercakap tentang hal yang tak bagi orang lain maki hamun pada kita. Ada faham ka?

Anonymous said...

aku setuju sangat cadangan mamat ni. Cuma aku nak tambah sikit...Cukai2 dan gst tu biar orang umno yg dapat brim tu aje yang bayor

Anonymous said...

elehhhhhh bagi 650 hinggit kepohnya macam bagi 650 juta

Anonymous said...

duit 650 yang diaorang terima tu pun dah jadi taik

Anonymous said...

memang bangang tahad gaban mangkuk hayun ni.haramjadah

zamani said...

nape tak cadangkan supaya semua anggota parlimen dan adun dari pr tidak di bayar gaji dan elaun....nape lah bodoh sangat malaun ni lebih bodoh dari lembu kak jat.

Anonymous said...

Kak Ijat... ternakan fidlot kau terlepas ni... cepat tangkap dan tambat di kandang dekat kondo.

Anonymous said...

Wakil amano haramjadah, pelaq, butuh pandai sikit dari hang....
Hang memang otak belacan dan perut hang berulat... punya la dengki kat pembangkng.. hang tau ke elaun hang makan tu adalah duit kami pembangkang..

Jabisma Ismail said...

awat tax dr. bn saja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)