yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, October 17, 2016

MENANGIS GENG BAJU MERAH DAN GENG BAJU KUNING BILA TENGOK GAMBAR NI...



     ini pula kuliah Subuh geng baju hijau:


13 comments:

Anonymous said...

betul la yg masuk syurga itu 1 dr setiap 10000 org nisbahnya

Anonymous said...

Alhamdulillah Kat kariah saya solat subuh 3 ke 4 saf panjang.

Anonymous said...

satira sebegini dh ada bukan hari ni je bro..satira sebegini dah ada masa pas join bersih dlu lg masa kawan ngan dap dlu..tapi masa tu pas kata jihad..dah x kawan dap dia kata bukan jihad lak dah join bersih hehehe..

Anonymous said...

Geng baju hijau pun tak pergi solat subuh ka

Anonymous said...

Btl tu.nampak sama je 2x5 pas ka dap ka umno ka pkr ka apa parti ke semua sanggup buat apa saja demi undi

Anonymous said...

Tempat saya bangi ada tak kurang 2 saf.

Anonymous said...

Tidak wajar membandingkn perhimpunan bersih/baju merah dgn solat subuh..himpunan bersih itu disertai melayu cina india menyuarakan ketidakpuashatian pilihanraya yg kotor.manakala subuh itu ibadah.perbezaan sgt jauh.

Anonymous said...

Admin xbertindak adil.kalau iya pun kenapa xletak sekali gambar himpunan hijau pas..."Dan berlaku adil lah walaupun terhadap dirimu sendiri"

Na'im Nikmat said...

Wajarkah kalau seorang yng mengaku muslim itu sanggup dtg jauh2 dr segenap pelusuk negeri utk berhimpun dlm perhimpunan tp tak sanggup bgn awal pagi utk berhimpun solat subuh... Siapa mkn cili dia rasa pedas tak kisahlah geng baju biru,merah,kuning dan hijau...

Pantai Aceh said...

Setuju. Nak tgk kuatnya Islam esok apabila masjid dipenuhi solat jemaah pada waktu subuh. Knp waktu subuh? Pergi tanyalah ustaz.

Anonymous said...

Mcmni lah bagus.admin tidak berat sebelah mana2.Yg betul kita sokong.yg salah kita hantah.xkira kuning atau merah atau hijau dan sebagainya..parti2 politik perlu matang menerima teguran xkira umno ke pkr ke pas ke dap ke amanah ke,selagi kita tidak kritik selagi itu mrk anggap mrk betul tp jgn jadi spt politik umno yg xblh dkritik, terus pecat..begitu juga dgn penulis blog perlu bersikap terbuka menerima teguran.mungkin ada benar nya teguran utk lebih baik.xperlu terus label macai atau melenting. Xkira macai atau siapa sahaja disisi Allah tetap sama walau Raja/sultan sekali pun.syabas admin.

Anonymous said...

Eh korang hijau je kot yg pegi kuliah subuh? Mmg betul bro... adil la sikit... tak salah bro nak sokong hijau tu pun...

Anonymous said...

Camne Admin tau geng baju kuning atau merah tak pi Solat Subuh berjemaah ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)