yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, October 16, 2016

KECOH PUSAT RAWATAN ISLAM KENAKAN BAYARAN 32,800 KEPADA PESAKIT.

12 comments:

wijaya kezuma said...

Yg awak gi situ buat apa..survey dulu cost dia..
ustaz pulak akhir zaman memanglah cakap mcm plitikus..bab pulus hantam saja..

Anonymous said...

Ni la nama nya meniaga agama...Allah dh bgtau dlm Al Quran."Dan janganlah kamu menjual ayat2 Allah..."

IbnAbdHalim said...

Cuka apple cider organik RM18 sebotol 945ml.
Cuka apple cider organik tok guru RM35 sebotol 500ml.
Kismis biasa 1kg = RM15.
Kismis jampi 100gm = RM10 hingga RM12

Jual apa daa!!!

Anonymous said...

namapun darul rizki... buat duit la matlamatnya...

kerana itu dajjal akn keluar berimej alim wali keramat... baru blh tipu org

klu kluar muka monster org kafir pun akn beriman

begitula syiah guna agama utk menipu

sudah.. iktiar cr lainla

Anonymous said...

Belum tentu yang berserban sebakul atas kepala, yang lancar baca Quran dgn taranum, yang solat tak tinggal tu ikhlas kerana Allah. Ada antara mereka yang nampak alim ni kalah jatuh tersungkur apabila diduga dan diuji oleh Allah Taala dgn duniawi, terutamanya wang.

Di akhir zaman ni, mereka yang ikhlas kerana Allah amatlah sedikit jumlahnya. Jadi hati-hatilah semua, sebelum berubat tanya dulu orang-orang yang pernah berubat di satu-satu tempat yg sama sebelum ni.

Anonymous said...

Apa nak hairan, mati pun kena byr beribu, upah driver la, sewa van la, upah itu ini. Padahal uruskan jenazah ni fardu kifayah. Kena lak yang meninggal tu orang miskin, macam mana?

Anonymous said...

Mana ada fardu kifayah dah skrg ni...semua pun berduit... Imam2 pun bergaji..malah yg bergaji tu pun lari2 tipu2 tugas kdg2 buli imam tua2 rajin...zaman skrg dh jd zaman gila

Anonymous said...

Namapun niaga..itu dia punya hal la nak letak berapa. Lu sebagai pengguna..lu ada hak utk mau pilih. So..itu bukan salah peniaga.
"Dr" belakang Chow Kit pun kena bayar tau.
Mau free...berubat sendiri laaaa!!

Anonymous said...

Ada je orang berubat, pesakit hulur seikhlas hati. Ini Air bacaan yasin rm40, gila ke apa? Air terapi azan la, ayam terapibal Quran la. Gila, berniaga berniaga juga, jangan sampai jual agama. Klu dah duit beraja dimata, bertahkta dihati, itulah jadinya.

Anonymous said...

Kalau betul jmpi air atau jampi itu ini blh sembuh penyakit nape x jampi je kat empangan air kasi semua org dlm Malaysia ni terang hati ataupun sihat...nampak sgt jampi2 berduit tu semua membohong je jual agama utk duit.org melayu pula jenis senang kena tipu..kesian

Anonymous said...

boh kopiah putih atas kepala.. simpan janggut dua tiga helai dah jadi ustaz..hem akhir zaman.
nak bagi nampak alim lagi pakai jubah arab dan pegang tasbih sambil mulut kumat kamit sikit..
tipu sumua ini... yg tak pandai baca quran pun mengaku ustaz.. dan bercakap kalah ustaz.pada hal tak betul pun.
ada juga ustaz yg betul tapi lagak macam bukan ustaz.. pembohong, kebendaan dan kaki betina betul tak??

AHMAD FADZIR ZAKUAN said...

As-salam w.b.t
Encik ni mesti ustaz yg pandai komen orang kan. Cuba encik pula yang jadi ustaz boleh?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)