Wednesday, June 17, 2015

PAS TERUS DICEMUH & DIKEJI NON-MUSLIM (GAMBAR)



3 comments:

Anonymous said...

Dap dh kene perjanjian blkg mati dgn umno/bn...x pecahkan pr...ros akan buabrkan dap...bubar dap beerti pecah dap...igt semua org dlm dap suka ke lks dan lge...klu x xkan dari skrg jadi isu dgn ros....turunnaik court pun mau 2-3 tahun...maka habisla riwayat keluarga lim dlm dap...so lepas ni jgn terkejut klu najib panggil snap election...umno/bn akan terus berkuasa...dap akan survive dgn undi cina...pkr akan lenyap xcept kawasan undi bkn melayu...pas akan terkene tempias sikit sebyk...but dap survive sebagai main opposition with lim family kekal berkuasa dlm dap...skrg ni yg bising2 semua kroni2 lim dalam dap...lain2 kita tgk diam...menunggu masa...wait n see

Anonymous said...

" Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan redha kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu." (Al-Baqarah Ayat : 120)

Anonymous said...

Perlu ingat masalah timbul antara PAS dan DAP berpunca dari sikap Hadi, ketua parti PAS sekarang. Bermula dari campurtangan Hadi dalam urusan dalaman PKR dalam soal meletakkan calun PKR di Kajang. Hadi tidak menyokong wanita. Tetiba Hadi tidak menyokong wanita jadi ketua kerajaan tetapi beliau sanggup berkawan dengan Najib dan UMNOBN dimana ramai wanita juga diangkat jadi Menteri.
Apa beza wanita PKR jadi MB Selangor dengan ramai wanita Menteri.
Hadi sudah lama dah berubah cuma kalau orang tak sedaq memang tak perasaan. Ketika orang UMNO sendiri menolak Najib kerana isu 1MDB, Hadi menyokong pula Najib terus jadi PM. Nampak macam ada udang sebalik batu?? Betul kata Mat Sabu, kenapa bersetuju dengan UMNO dalam isu Hudud sedangkan UMNO tidak ikhlas dalam isu itu. Kini jelas PAS dah kena main oleh UMNO dan Hadi patut letak jawatan sebagai Presedeng.
PAS kini jadi milik Hadi. Tidak boleh dipersoal Hadi tentang apa yang dilakukannya. PAS jadi syarikat Hadi. AJK dan Dewan2 dalam parti semua tidak berfungsi. PAS waktu almarhum TGNA tidak sama dengan PAS Hadi.Biarkan dia hanyut. Lepas Hadi digulingkan boleh la PAS jadi ahli pakatan kembali. Usah ratapi perpisahan ini kerana ia tidak layak untuk ditiskan air mata.