yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, June 18, 2015

LIM GUAN ENG PATUT MENANGIS LEPAS BACA SURAT NI...


Bila susah cari kawan, bila ada kuasa jadi gila...

14 comments:

Haizum Haizum said...

Yang bny buat hal siapa?DAP atau PAS?Siapa yg letak calun bertindih?

Hairan di Kelantan bny DUN PR menang tetapi kalah kerusi Parlimen yg merangkum DUN2 tersebut

Anonymous said...

Bang naim .itu dulu banag waktu masa sedar dan segar,sekarana ni kentaaang nya berbeza bang,dulu mana ada barua.tolol.jebon.pil kuda.sekarang selepas ada pil kuda dia dah mamai ,tak kenal mana kawan mana musuh,mamai lah bang naim.sepatutnya Hj hadi dan kuncu2nya menagis hilang jawatang.

Muhammad Ariff said...

5% perbezaan jauh lebih 'besar' ertinya berbanding persamaan 95%... inilah akhirnya yang berlaku...

Anonymous said...

Itu surat sudah jadi bahan sejarah. Jangan di ratapi atas sejarah tatkala kawan kita sudah atau sedang berfoya foya dengan musuh. Dulu lain sekarang lain. Manusia boleh berubah dengan di suap ongkos yang banyak. Takboleh 1juta bagi 10juta takboleh bagi 1 billion. Bukankah dah gasak 46billion, 1 billion kasi kat si tua itu apa masalahnya.
Hadi sudah kuburkan PAS. Macam mana LGE nak selamatkan PAS.

Anonymous said...

Tunjuk surat lama dah tak berguna pun... kerana keputusan kuasa tertinggi PAS iaitu Muktamar Tahunan baru-baru telah menerima usul tanpa bahas bahawa hubungan dengan PAS dan DAP telah putus. Sila masukan surat itu ke dalam MUZIUM PAS... supaya jadi ingatan di masa hadapan.

LGE tak nangis, yang nangis tu orang yang tak redha kehilangan kerja akibat kesan politik dan orang yang bermimpi ngeri akibat perbuatannya.

Anonymous said...

dua kpala batu atas taruk

Anonymous said...

5% perbezaan dah buat 5kilo serban melayang bila duit dan jawatan jadi taruhan. La ni ulamak dah jd ular dlm semak.

Anonymous said...

iNI LAH TULAH SELEPAS Cai, Tolol, Jebon dan Barua

Calon bertindih dan bla bla. Dari dulu dah...

tegak kan le benang basah dan membangunlah bersama kepimpinan Cai

mohamad adel said...

Siapa yg patut menangis,?

Anonymous said...

kekaburan admin yang masih tak jelas menyamai 5% pening penangan pil kuda hadi awang bila ruu syariah masih tak dapat dibentangkan....
sebab masih percaya umno akan menyokong.

yang dikejar tak dapat
yang dikendong keciciran

lebai malang

Wan Rosli said...

Dap rupanya pengkhianat sebenar.. kini terbuktilah pas berada di landasan yg betul bukan dap.. alhamdulillah..

Anonymous said...

Jika kita lihat tokoh-tokoh PAS sebelum ini seperti Nik Aziz dan Fadzil Noor, meskipun boleh bertoleransi dalam banyak hal dengan DAP, tetapi mereka sangat tegas dalam bab hudud. Jangan lupa DAP meninggalkan BA dulu disebabkan soal hudud. Begitu juga Nik Aziz, beliau mempertahankan Hadi Awang apabila diserang oleh DAP dalam bab hudud. Sebenarnya, saya lebih melihat DAP yang mula hilang hormat kepada kepimpinan PAS selepas Nik Aziz meninggal dunia.

XUMNO said...

Ada juga tukang komen melayu yang menunjukkan kebodohan mempertahankan tindakan Dap terhadap Pas walaupun dah ditunjukkan bukti Dap bersetuju dengan perjuangan Pas mengenai Hudud. Sibuk dengan cerita lapuk pil kuda, macam tak baca berita. Melayu2 bodoh macam inilah yang jadi ulam untuk diratah oleh Cina2 Dap kerana sangat dungu.

Sabtu Awab said...

Politik banyak kelintong. Ulamak dalam parti politik sanggup kelintung kalau melibatkan $

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)