yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, April 17, 2014

INI BETUL2 MANUSIA KEDEKUT (GAMBAR)


Dah nazak mcm ni pun boleh pakai lg...

4 comments:

FORENSIC PATHOLOGY said...

Ni bukan kedekut.... Ni kreatif, Innovatif dan dia kerja kat handphone research lab. Tabik spring 3X

Anonymous said...

Xde duit kot admin..

Anonymous said...

Kedekut? atau hanya itulah yang dia mampu?

Anonymous said...

Kasihannya orang itu dituduh begitu. Mungkin tidak mampu, tidak mahu bazir, mengelak drp dicuri ataupun pekerjaannya lasak. Asalkan dia tidak menyusahkan orang lain, oklah tu. Kalau admin nak buat pahala, belikan satu yg elok dan hadiahkan kepadanya, amacam?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)