yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, February 5, 2014

ATAS SEBAB INIKAH, RAMAI ORANG BEREBUT NAK KERJA DENGAN KERAJAAN? (GAMBAR)

6 comments:

Anonymous said...

Pak Naim Nikmat...bukan semuanya begitu. hanya sebilangan kecil saja kok yang begitu. pekerja swasta jugak sama kok Pak Naim....

Anonymous said...

Bebudak Melayu saja yang nak sangat keje gomen.... Ada chan dapat duit kopitiam pulak tu.

Kaya , jangan tak kaya.....

Anonymous said...

Itu adalah jadual masa bertugas kakitangan generasi Y kini, mungkin sehingga bersara agaknya. Disiplin ketua jabatan pun lintang pukang, yg bawahan apa lagi. Cukup bulan ada gaji malah dapat elaun dan bonus lagi.

Anonymous said...

Tak semua mcm ni..mngkn dulu kerja gov mcm tu tp skrg tekanan dan bebanan drp kerajaan bn membuat kn pekerja gov tertekan. Lg lg bila konsep 1 Malaysia diperkenalkan...tlng jgn salahkn pekerja bawahan gov. Krn tak semua pekerja gov yg menykong bn..

quudil said...

Tengok jawatan dan beban tugas jugak...yang tak betulnya sikit jer tapi bak kata pepatah 'kerana nila setitik rosak susu sebelanga'...jangan lupa kebanyakkan gen-y dalam kerajaan yang banyak mengundi PR dan secara senyap2 mengubah cara pemikiran golongan penjawat awam...golongan2 ni jugak yang banyak membantu kempen2 PR kerana melihat banyak ketirisan dan penyelewengan yang berlaku dek kerana generasi lama dan atasan dalam kerajaan...akhir kata terpulang pada masing2 dan berpolitiklah secara matang dan bijak...

Anonymous said...

Totally agreed with you...quudil...vote you..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)