yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, May 14, 2012

SELEPAS HABIS MADU, SEPAH UMNO BUANG ( 2 GAMBAR )

http://4.bp.blogspot.com/-0a3y6xfeEss/T69rny3LaAI/AAAAAAAAEgM/EHT7CXmWEuQ/s400/umno1.jpg

Perkara ni admin nak tujukan buat orang-orang umno Desa Rejang Setapak Jaya Kuala Lumpur...Kisahnya macam gini dahlah kau rayu2 makcik2 dan orang2 tua suruh pergi ke himpunan raksasa koranggg .... masa nak balik ko tinggal makcik2 dan orang tua tu kat bukit jalil ...ko ingat nak balik Setapak dari Bukit Jalil tu dekat ka.......takat ko bagi diaorang sorang rm20 duit teksi pun tak cukup....HaramJ betullah UMNO ni....Ini bukan tuduhan tetapi benar2 berlaku..

SUMBER

N'N: kesian aku dengan makcik2 tu......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)