Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, March 15, 2018

BERPULUH TAHUN PAS DALAM POLITIK MALAYSIA TAPI HABUK PUN TAK ADA (GAMBAR)


16 comments:

Anonymous said...

sebab pas tak disiasat...cuba siasat...

Saufi Ikhwan Rusli said...

Assalamu'alaikum...alhamdulillah tahniah kepada pemimpin-pemimpin PAS. Walaubagaimanapun harus diingat "yang disiasat" tidak semestinya bersalah :-)...semoga pemimpin-pemimpin PAS menjadi contoh kepada masyarakat di Malaysia ini. :-)

Anonymous said...

MO1 pun tak di siasat...Tun M pun tak disiasat..byk menteri & kenamaan tak disiasat....tapi adakah diorg benar2 bersih...sendiri mau ingat la kawan...jgn bangga sgt...

Anonymous said...

TAPI PAS BERSONGKOL DENGAN 71 PERASUAH..

Anonymous said...

Cuba pas join PH. Dah lama dah kena siasat kot... Rasanya suara dlm audio tu pun dah kena siasat kalu pemilik suara tu rapat dgn tun M. Ker guane?

Anonymous said...

Beli Rover TUNAI bawah harga pasaran tak kena siasat. Beli rumah dengan PINJAMAN bank bawah harga tunai kena siasat. Pelik tak boh?

NurBaiti Ramli said...

Habuk pun tak ada katanya hanya dakyah dan propaganda,yang perintah Kelantan,Terengganu,Kedah,semasa belum berganbung dapat perintah Kelantan dan Terengganu.
Tugas Pas membetuli kejahilan umat Islam didalam politik dan agama melalui nas-nas Al-Quran dan Hadit Nabi yang bertepatan dengan wahyu Allah.
Nampak sama seperti poton ayam,orang bukan Islam potong putus kepala tetapi jadi bangkai Allah tidak reda.
Politik nampak sama tetapi apabila berideologi akal beracuan penjajah berfahamann Sekular,Sosialis,Kapitalis,libral dll semuanya hanya untuk di dunia sahaja,lebih-lebih lagi bersekongkol dengan Parti yang menetang Islam pahalanya tidak mengalir hingga ke alam akhirat.
Bacalah Al-Quran dan tafsir setiap hari baru kita jumpa tanpa berdasrkan Al-Quran batil belaka.

Nole said...

Bodo pimpinan pas. Tak gheti buat duit. Masa ada kuasa ni bkn slamanya. Masa ni la nak cari duit byk2. Bkn org nk sokong ko tiap pru. Kang kalah pru, xde simpanan. Mana cukup takat vellfire, landrover, mini cooper, audi. Tu smua bkn boleh rebus wat sup. Apadaa.hidup hanya skali.je bro. Enjoy la sikit. Tontowi tu bijak. Pndai ambil peluang di jerman. Cm tu kita nak. Pandai guna pluang sikit.

Surwanto said...

Assalamu alaikum Nama saya Surwanto seorang TKW dari HONGKONG ,memohon maaf yang ada di room ini bila kata2 saya ada yang salah,namun tujuan saya di sini hanya ingin berbagi cerita kepada para rekan2 saya yang jadi tkw di negeri orang, hidup di negeri orang memang amatlah susah,gaji pas2an,makan'pun ala kadarnya,namun apa boleh buat demi mencukupi kebutuhan keluarga yg ada di kampung,mau tidak mau saya harus menjalani semua penderitaan itu,namun syukur alhamdulillah berkat kerja keras dan doa saya slama ini alhamdulilah di terkabulkan ,meskipun jalan ini di larang oleh agama tp mungkin inilah satu2nya jalan untuk merubah nasib hidup saya,secara kbetulan saya lihat di internet tentang seseorang yg bisa mengubah nasib Menjadi lebih baik dengan jalan pemasangan angka togel, dan juga bisa Melalui Dana ghoib ..... saya beranikn diri menempuh jalan itu dan ternyata apa yg di berikan oleh Abah MAHADANA betul-betul terbukti dan saya menang 344jt,saya sangat bersyukur atas rezeki yg sy daptkan itu,ini bukan hanya sekedar cerita tp ini kenyataan.Jadi bagi saudara2 saya yg masih jd tkw ataupun yg lagi dalam kesulitan jangan takut menghubungi beliau Di 0853-4288-2547/ +628-5342-882-547 krna sy sudah membuktikannya,wassalam

Anonymous said...

dulu umno kafir,sekarang umno dah x kafir dah,sebab pas dah kawan ngan umno hehe..pan xda wat statement pangkah dorang masuk syurga ke? hehe.. bangkai punya orang2 politik.. yg pecaya dorang lagi berganda2 bodoh..kalo korang pangkah parti mana sekalipun, pangkahlah dengan tanpa adanya percaya sebab dorang memang x leh pecaya walau ape parti pun,(sebab apa x leh caya? sebab sistem demokrasi dan parti2 didalamnya ini adalah pilihan atas usul feqah, darurat sebab kat sini xda sistem islam@khulafah),pangkahla atas usul feqah..jika darurat kita terpaksa makan babi sebab nak kawal mudarat bukan sebab jatuh cinta kat daging babi hehe.. pangkahlah tanpa ada rasa percaya kat mana2 parti pun, cuma nak kawal mudarat je,sama mcm makan daging babi dikala mudarat,makan atas usul feqah..pangkahla atas usul feqah, bukan sebab percaya.. semata2 langkah mengawal mudarat..jangan jadi bodoh.. wat santai2 je jgn sampai bawak tidor..

Anonymous said...

Parti Anak Sesumpah --------> PAS !

Anonymous said...

Sape bagi dedak. Manalah sprm nk siasat. Kalau bungkus nnti taulah langit tinggi rendah.

Anonymous said...

Suruh nik abduh siasat.

Anonymous said...

tunggu PH menang kita nk tgk pas suci rasuah atau tidak.

masalah nya pas ni kosong otak dan kosong akhlak... tk layak memerintah

Anonymous said...

Belum lagi, tunggu lepas ni kalau BN menang lagi selepas ini. Kita akan saksikan ramai pemimpin-pemimpin akan disiasat.

Anonymous said...

Beli kereta bawah harga pasaran pun tidak disiasat. Kenapa khir toyo beli rumah di bawah harga pasaran di siasat? Adakah sebab kereta dengan rumah tak sama?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)