Sunday, August 21, 2011

Inilah Wajah Orang Yang Obses Kepada Seluar Dalam Wanita Tua, Dan Dia Tertangkap Ketika Mahu Mencuri Seluar Dalam Wanita Tua.

http://blogs.ocweekly.com/navelgazing/Steven_William_Barton.jpg

Barton berada didalam keretanya tidak dapat mengawal dirinya dari pergi ke tempat kediaman yang orang tua yang berusia 66 tahun di kediaman Wanita Huntington Beach dengan niat untuk melakukan satu "jenayah pelik".

Barton, yang memulakan perniagaan mencuci kereta selepas dia meninggalkan penjara pada tahun 2003, sangat menginginkan seluar dalam wanita tua.

Yang lebih tepat, lelaki berusia 55 tahun itu mahukan seluar dalam putih yang kotor, mengikut rekod mahkamah.

Kejadiannya seperti ini, Barton menekan loceng pintu untuk mendapatkan wanita tua itu membuka pintu depan dengan membuat cerita palsu. Kemudian menolak wanita tua itu ke bilik air, mehentak kepala wanita tua itu dan mengheretnya tingkat atas ke bilik tidurnya, di mana dia mencari laci pakaian dalam wanita tua itu.

Syukurlah, jiran yang mendengar jeritan dan memanggil 911.

Tetapi sebelum polis tiba, Barton telah mengikat wanita tua itu, melondehkan seluar dalam wanita tua itu dan menampar punggungnya ketika menuntut untuk tahu di mana dia menyimpan wang.

Apabila polis memasuki rumah, Barton melarikan diri ke bawah jalan. Dia akhirnya berjaya ditangkap.

Tapi apa yang mengejutkan pegawai polis yang menahannya ialah apabila mendapati apa yang ada didalam dalam poket Barton?

"Sepasang sarung kaki wanita".

Polis kemudiannya menjumpai keretanya dan menjumpai sebuah laptop. Apabila dibuka laptop itu pihak polis telah mengetahui yang Barton adalah manusia yang obses kepada seluar dalam wanita tua berdasarkan pencarian Barton diinternet menerusi laptopnya.

Dalam perbicaraan pada April 2009, Barton memberi keterangan untuk menipu bahawa dia telah mendengar seorang wanita menjerit dan dua orang lelaki yang tidak dikenali melarikan diri dari rumah mangsa perempuan, dan kemudian menyerangnya. Selepas penyerang lari, dia masuk ke rumah wanita tua itu dan mnemui wanita tua itu di atas lantai.

Juri langsung tidak mempercayainya. Mereka mensabitkannya dengan pelbagai tuduhan, termasuk pecah rumah dan cuba untuk melakukan penderaan seksual. Superior Court Judge Richard F. Toohey menjatuhkan hukuman 40 tahun untuknya hidup di dalam penjara California.

Sumber:.ocweekly.com

N'N:inilah yang berlaku apabila manusia melakukan syariat syaitan...

No comments: