Tuesday, April 7, 2009

Kemenangan Pakatan Rakyat bukti politik kotor UMNO/BN telah ditolak

Secara Rasminya,Datuk Seri IR Hj.Nizar Jamaluddin ditabalkan sebagai ahli parlimen bagi kawasan P059 Bukit Gantang dengan majoriti kemenangan 2,789.
Dan secara rasminya jugaklah,S.Manikumar ditabalkan sebagai Adun bagi kawasan N025 Bukit Selambau dengan majoriti kemenangan 2,396.

Kemenangan Pakatan Rakyat pada dua pilihanraya kecil di Bukit Gantang dan Bukit Selambau membuktikan bahawasanya kesedaran rakyat untuk menolak UMNO/BN telah berada ditahap yang tertinggi. Keputusan ini telah membuktikan bahawasanya rakyat tidak pernah memberi restu pada politik kotor UMNO/BN.Kemenangan ini juga membuktikan yang rakyat Perak membantah sekeras-kerasnya rampasan kuasa haram UMNO/BN terhadap kerajaaan pilihan rakyat negeri Perak yang dipimpin oleh Datuk Seri IR Hj.Nizar Jamaluddin. Slogan UMNO "Mohon Restu Rakyat" nampaknya ditolak sekeras-kerasnya oleh rakyat-rakyat Negeri Perak ini kerana rakyat tidak pernah dan tidak akan sesekali memberi restu kepada politik kotor UMNO/BN. UMNO/BN harus menerima hakikat penolakan rakyat menerusi Pilihanraya kecil ini. Propaganda dan dakyah-dakyah kotor yang mereka jaja akhirnya memakan diri mereka sendiri. Dengan ini laungan Takbir!!! Reforfamasi!!! Makkal Sakthi!!! bergema lagi menandakan Kuasa Rakyat telah menghukum mereka, ALHAMDULILLAH ini semua terjadi dengan izin ALLAH ALLAHUAKBAR!!!!!

No comments: