Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, May 18, 2018

RAKYAT TERENGGANU INI LUAHKAN RASA KECEWA DAN MENYESAL SEBAB UNDI PAS?


20 comments:

Anonymous said...

Macamlah kat terengganu sahaja. ...

Anonymous said...

pakcik naim,
saya yg duduk dekat sg buloh ni dah lama menikmati kemudahan ini..tade plak nk war2kan satu mesia..

Istiqamah said...

Jeles lah tu....

Anonymous said...

kami dah tak bayo bil ayaq ni lama dah....
tu lah len kali pikir2 soploh kali nak pangkah sapa...

pok amid littor said...

Ada Perasaan, Aku terraa!!!

I said...

Sumber air percuma. Apalah yang nk dibesar2kan sangat hal ini. Buat aje manifesto tu semua. Kalau tak dapat nak tunai barulah cerita kat sini....kami sedang memerhatikan 2 negeri di bawah PAS ini sebab dikatakan pimpinan ulamak tersohor....

Anonymous said...

akhir sekali minta kat pusat juga. mcm pas Kelantan. nanti pergi jenguk cina kapir harbi Lim Guan Eng minta duit nak bayar gaji...

Firham Ghoshali said...

Ni bukan pasal tempat lain pun ada.

Ni pasal PAS telah mewartakan salah satu janji manifesto.

Kenapa susahlah sangat Melayu PH & Melayu UMNO nak faham ?

Anonymous said...

Air PERCUMA dah lama kat Selangor !

Anonymous said...

naim iri hati..jeles..sendiri tya, sendiri jawab...

Anonymous said...

Nak cakap bodoh rasanya memang dah sesuai dah. Tapi untuk penyedap hati, katak di bawah tempurung lah selayaknya. Sengal pak naim ni

Anonymous said...

Baguslah org trg dapat air percuma. Nanti kita minta mb selangor pi belajar dgn mb trg macam mana nak bagi air percuma kat org selangor. Tak habis2 cakap besar pak pak lebai ni. Kesian kesian.

Anonymous said...

Takda sesiapa nak pergi jeguk sesiapa, serahkan segala hasilbumi yg kolompo rompak balik dari kami habis cerita, juga hasil2 sabah dan sarawak samada yg terambil atau sengaja ambil.
Juga beri kami hak kutip cukai da control border sendiri, itu hak setiap negeri dlm federation.
Regim Negeri2 bersekutu kena sedar bahawa tampa Negeri2 melayu tak bersekutu serta sabah & sarawak terpaksalah korang makan biji sawit dgn timah.
Kesabaran kami usah diuji, nanti pasti akan bangkit wira2 kami yg mempertahankan dan menyempunakan tugas mengembalikan hak2 kami yg sepatutnya kepunyaan kami dalam federation.

Anonymous said...


Kita masih ingat lagi orang Sgor dapat air percuma yang dibawa oleh lori tangki air selepas menunggu beberapa lama dan mereka juga dapat air percuma dengan menadah air hujan di waktu kegawatan air melanda Sgor.

Ini membuktikan kebijaksanaan pemimpin negeri Sgor menguruskan air.

Anonymous said...

bgus pas nganu belajarla dr slangor... jgn belajar dr klantan. itu bgusnya ada golongan profesional dlm parti... yg setaraf dgn mereka yg pas gelar munafik iaitu Amanah.

klu harap lebai nnti dikatanya sengaja melambatkn kemajuan negeri.

tkde sapa nk jelos dgn peniruan. tp sebb ia baik utk rakyat kita sokong dasar begitu walaupun pas yg buat. moga penyokong pas sedar yg kehidupan yg baik ni bukan semata2 ruu355 yg telah byk mengjafirkn org itu. 355 seolah mengkafir 2.o versi hadi.

knapa pas tk bantah dasar air tu dn mengutamakn 355? itu mknanya momokan pkr parti sekular adalah kata2 munafik pas. akhirnya pas jg buat dasar baik itu lbh dulu... dn 355 tinggal sayup2 tidak kedengaran lg.

Anonymous said...

Anon 2:48 PM simpanlah sikit kebodohan kamu. PRU14 dah berlalu, kamu masih lagi hidup bawah tempurong.

Fakta:

Perlembagaan Persekutuan mewajibkan kerajaan persekutuan memberi peruntukan kepada setiap kerajaan negeri termasuk Kelantan.

Anonymous said...

Tertinggal kapal pak lobai ni

Anonymous said...

Sabor naim. Nanti kita bukak kes duit derma rm 90j kepada pas plak yek. Sabor...

Anonymous said...

Dah dua tahun bicara kat london tak ada pun bawak sepatah bukti, alahai nak buat cereka apa pulak ni kamu?
Usung tilam dulu dah jadi tayangan perdana, kotak bag & peti besi sedang ditayang kan,
Nanti apa pula ya?
Kalau kat mahkamah London yg bebas dari pengaruh politik malaysia dah dua tahun asyik putar bgitubgini tu tandanya sekarang dah ada scripts baru la tu...

MFOAHIARMUASD said...

Kikiki pok cik naim dok slm tempurung kot. Tajuk artikel lain tp isi lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)