Wednesday, January 30, 2019

MENJAWAB KEBODOHAN DESMOND YONGKOR...

 Umum tahu bahawa orang Muslim solat 5 waktu dalam sehari dan didalam 5 waktu itu hanya 2 waktu yang termasuk dalam waktu kerja. 2 waktu itu ialah waktu Zohor dan Asar. 2 waktu itu pula hanya mengambil masa sekurang²nya 5-10 minit sahaja... Jika dihitung rehat untuk minum petang atau hisap rokok mengambil masa lebih lama atau lebih kurang sama dengan solat Zohor atau Asar...

Manusia bodoh yang keluarkan kenyataan atau komen menghina umat Islam yang solat itu adalah sangat biadap kerana menghina mojoriti penduduk Malaysia yang beragama Islam...

Tapi apakan daya Malaysia baru ini lebih banyak bersikap lemah gemalai dengan penghina Islam... 

7 comments:

Anonymous said...

Camana aku nak hubungi Desmond Yongkor yang bangang ni...?
Ada majikan bayar ko gaji untuk kentut, untuk berborak, untuk mengumpat bla bla bla
Sembahyang adalah perintah Allah, majikan pun kena ikut...

I said...

Pada hemat saya, tak perlu nak laya si jahil yang merapu dan tak akil baligh ni. Kalau dah kafirun tu tetapilah pemikirannya seperti Abu Lahab. Kita doa aje ramai2 biar dia mendapat petunjuk dan sedar kesilapannya keranaenyangka rezki dari manusia. Kaum muslim tak perlu melatah kerana anggapnya itu sama dengan anggapan kafirun yv lain di Msia ini cuma dia berani menzahirkannya. Dia perlu tahu bahawa sebelum orang2 China datang ke Tanah Melayu... tak ada orang2 Melayu yang mati kebuluran.

Anonymous said...

Snapshot kenyataannya lps tu report polis dan SKMM ...akta hasutan kerana hina agama lain...
.

Anonymous said...

Brown Flesh Vibrator says: manusia2 tak kenang budi ni hanya berani di Malaysia je, cuba kat Indonesia, Pakistan, Bangladesh, Filipina... polis cuma tunggu punggah mayat tepi jalan je. Ini sume salah pemimpin2 politik melayu (tak kira parti apa)

Anonymous said...

Bagi alamat dia...aku nak cari dia

Unknown said...

Desmond Yangkor, kamu seorang manusia biadap dan kurang ajar. Sesedap mulut kamu menghina sultan kami yg baru dilantik sebagai Agong. Jgn fikir kamu orang sabah, kami takut dan gentar. Memang kamu anak luar nikah dn sial.

Hamba Allah said...

tak lama lagi kena daulat raja r tu...Allah swt takkan biar terus berlangsung kejahatan org mcm ni, tiba masa akan di timpa bala jugak..sabar org melayu sume..