Wednesday, April 19, 2017

SUSAH BETUL NAK JADI ORANG BAIK ZAMAN SEKARANG NI...


7 comments:

Anonymous said...

Itu Pusat Islam.... Parti Islam agak2nya ada tak?

Anonymous said...

cuma mereka yang tak mahu melepaskan diri daripada perkara sesat campur khurafat dan murtad je yang berterusan melakukan kerja-kerja yang melibatkan kuasa jin/setan/iblis. Kadang-kadang memang hairan juga dunia dah masuk ke alaf 21 masih ada golongan yang terus melakukan kerja-kerja orang tak bertamaddun. setahu kita zaman-zaman firaun dulu jer yang ada orang yang mengamalkan sihir dan pemujaan syaitan dah zaman moden cam sekarang ni pun masih ada lagi orang yang nak hidup macam zaman purba.
Tak tahu nak panggil diorang dengan panggilan apa, nak panggil kafir diorang bermatian mengaku islam, nak panggil sakai diorang menghentak-hentak kaki mempertahankan mereka melayu. Yang pasti kalau dah hidup bukan cara islam kan lebih baik mengaku kafir je, begitu juga kalau dah masih nak hidup cara tak bertamaddun lebih baik berkawan dan duduk serumah dengan orang hutan suku karowai kat papua tu...

Anonymous said...

Harap pusat islam buat tazkirah ttg amalan syirik dan khurafat ni. Syirik satu2 dosa yg tak diterima taubatnya.

Anonymous said...

Memang susah untuk jadi baik sbb semua fitnah yang pernah teejadi terkumpul di zaman ni malah lebih teruk. Maka bila anda mampu jadi baik, ganjarannya adalah lebih.

Anonymous said...

sarapan pagi kuliah subuh..suruh benci kapir.
.benci benci benci...nasi belum makan dah suruh benci orang..apa tak masuk air semua.....hehehhehehe

Anonymous said...

Parti islam pulak mcmne skrg ni.Bjuang atas nama islam tp akhlak maki hamun barua lah babi lah anjing lah biawak lah xmenunjukkan akhlak islam. Parti islam blh sesuka hati melabel tp bila nanyang buat kartun beruk 1kali je terus melenting..ajaran islam kah mcmtu. Sama2 fikirkanlah

IrWrWs said...

Label dgn maki adalah suatu yg amat berbeza.. begitu juga jika kita memilih seorang pemimpin yg bertaqwa adalah suatu yg berbeza jika kita memilih pemimpin kafir yg makan pigs (pork)..