yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, December 28, 2016

AKU RASA DONALD TRUMP PUN TAK PERNAH BUAT MACAM NI (GAMBAR)


Tak tahu samada nak nangis atau nak gelak...

4 comments:

Anonymous said...

ni la bila letak otak kat kepala lutut

FSA said...

apa tkde hati perasaan ke terhadap sedara kita yg dibunuh disyria dll.

gunalah duit tu utk bantu jihad dn umat islam yg dizalimi

Ir Anonymous said...

Kalau kita boleh kaitkan dgn situasi politik di malaysia terkini :

kerajaan basyar / iran & rusia = bn / umno & perkasa
nato / usa (israel) = ph / pan
turki = pas

Tah

mazmad said...

Riak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)