yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, November 19, 2016

SAYA MOHON MAAF KEPADA KAUM CINA...


Provokasi begini hanya dilakukan manusia yng tidak punya otak dan akal yng waras... Walaupun aku tak turun bersih 5 tp aku sokong tuntutan bersih dan aku harap tiada benda buruk yng akan berlalu kpd peserta perhimpunan aman itu nanti... Selamat berselfie dan #done berjuang kah3... Kalau nak dibandingkan protes di Thailand, Korea dan Indonesia sebenarnya protes org Malaysia  ni biasa2 shj...  Tapi yng pasti perhimpunan bersih semasa Pakatan Rakyat dulu sentiasa menjadi kenangan manis buat aku yng merasa gas pemedih mata FRU.... Yng pastinya masa tu kami bkn gila selfie... 

7 comments:

abrarmujahideen said...

Aku simpan peluru gas pemedih mata haha

Anonymous said...

Apa tindakan polis @ IGP? Menghasut itu

Hamba Allah said...

Betoi...kenangan bersama PR dulu ja..skrg ni jauh tersasar tapi tuntutan pilihanraya bersih tu aku sokong sgt2

Anonymous said...

Ustaz...ikutkan tajuk ustaz ni...Ridhuan Tee pun kena sapu juga ke ?

Anonymous said...

Tp kenapa pula pas melarang ahli join perhimpunan bersih???

Anonymous said...

Walaupun ditaja oleh soros sbb soros ni ikhlas orgnya

Anonymous said...

Cina melayu india semua rakyat Malaysia.. Kenapa perlu timbulkan perkauman mcm ni..adakah bila cina india melayu saling berbunuhan baru kita gembira??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)