yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, November 10, 2016

PETUA MENCARI ORANG RUMAH...


Alhamdulillah tp jgnlah bila kau dah senang kau cari yang lain... Hargailah orang yng sanggup bersusah payah bersama ... Satu jer pembetulan yang aku nak buat sebenarnya "mahram" bkn "muhrim"... 

1 comment:

Anonymous said...

bukan takde... tp hampir nak pupus jgak laahhh makhluk baik2 kat muka bumi nih
cer tengok bini piem kita... apun laki dia dalam kesusahan & tekanan dia relax je berada disisi... pempuan cenggitu la patut jadi contoh... tabah..konfiden lvel tinggi.. tau apa yg dia nak.. bijak menjaga kewangan keluarga.. mana nak caghiiii woiiiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)