yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, November 13, 2016

PAS PERLU BELAJAR DENGAN DAP CARA MENTADBIR NEGERI...


4 comments:

Saufi Ikhwan Rusli said...

Ya...saya setuju dengan tajuk diatas...kerajaan kelantan perlu contohi kerajaan negeri pulau pinang dalam ilmu dan cara-cara mentadbir kerajaan negeri (tetapi contohi perkara yang baik-baik sahaja) walaupun kerajaan negeri pulau pinang itu dipimpin oleh pemimpin yg bukan islam... yg penting ilmu untuk menarik pelabur asing supaya melabur dalam negeri kelantan...hanya sekadar cadangan sahaja... :-)

Anonymous said...

Kat akhirat nanti ko nak sandarkan kat mana bukti ko? Blog umno bn? Yakin betul ko....

Na'im Nikmat said...

Nak bukti apa nyer bro yng umumkan 305 juta kerajaan P.Pinang...

http://m.malaysiakini.com/news/340574

Anonymous said...

x payah bukti pun xpe hehe..yg ada bukti jelas bahawa dap tu x boleh pakai dari dulu pun pas boleh je buat kawan baik,siap tepancut2 klimaks g bila dap kompang pasal khalifah umar abd aziz hihihi..skrg baru pas nampak bukti dap tu x boleh pakai..sebab tu pas blah ,kononnye la nampak..
hal yg dah ada bukti jelas pun dia siap backup2 buat2 x nampak dulu,ape la yg nk digaduh2 pasal bukti..ini semua pasal nafsu je la bukan pasal bukti..dulu masa kawan ngan dap nafsu dia cakap ikut demo bersih dapat pahala jihad,skrg bila x kawan ngan dap nafsu dia kata demo bersih tu x boleh pakai lak dah hihihi..
pasal nafsu je semua ni bukan pasal bukti..dan org ramai dah lama gila nasehat pas bahawa dia adalah sebuah parti yg dah terbukti jelas terbabas jual agama sehingga memalukan keturunan..pun dia x pecaya..
walhal terang dan jelasnya perkara ni sama je mcm terang dan jelasnya dap x boleh pakai yg org ramai dah lama gile nampak tapi dia buat2 x nampak dulu hihihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)