yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, September 14, 2016

INILAH PETUA BAGAIMANA NAK CARI DAN NAK KENAL BAKAL SUAMI YANG RAJIN...


12 comments:

Anonymous said...

Suka hati je cakap orang pemalas, nak up cakap ko rajin ke? Nilah mentality masyarakat melayu. Terus hemtam orang pemalas, bagus sgt la perangai mcm tu.

Anonymous said...

Kalu dah selfie jer, tak tolong apa pun, nak cakap apa lagi? Rajin?

Anonymous said...

Terasa yer.....
Pemalas!

ali abu said...

Xpenting pun ciri2 ni

ali abu said...

Yg pnting jg solat dan rukun islam

Anonymous said...

berhukum dengan sape sembelih lembu sape x hehe..

wijaya kezuma said...

Penyegan je..tak nak sibuk2..tapi hatinya warak..

Anonymous said...

rajin sgt le tu, berselfie....!!!

hisham nor hisham said...

Ada juga orang tak selasa bersikap rajin dpn orang lain dan ada juga yang hanya rajin bila ramai orang... Jgn prasangka buruk sesama kita..

Anonymous said...

Btui pa...menyampah aku tgok..time org sibuk buat kerja...dia sibuk selpiaq...pastu belah..m

Saiful Azmi Husin said...

aikk...ada yang terasa pulak!

Anonymous said...

Tak terasapun sebab saya seorang yang rajin, cuma tak pandai bersosial. Yang tgh potong daging tu niatnya apa? Klu Ikhlas menolong, dia tak post mcm tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)