yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, September 18, 2016

INI LEMBU KER MANUSIA? (GAMBAR)


                  Kita boleh maafkan kalau lembu buat perangai mcm ni...Buat malu kaum jer...

8 comments:

Anonymous said...

Lembu tu

yahya pikin said...

Tu tengok rupa gaya adalah keturunan orang merempat yg datang kemari mencari isi tembolok yg kelaparan dinegara masing2
Sampai sini jadi hilang akal menikmati kemudahan yg tak pernah ada dinegara mereka
Sifat kurang hajar dan besar kepala ni semua hasil kelonggaran yg disediakan oleh penguasa disini

Warga Kelana said...

Lembu dalam LRT bukan terhad kpd pendatang. Khamis leapas jam 1.35 ptg saya beserta tiga cucu, 3,5 Dan 7 tahun, naik LRT yg agak sesak di KL Cental. Hanya seorang insan Nigeria yg memberi tempat yang didudukinya kpd dua cucu saya manakala lembu-lembu tempat an yg segar bugar buat tak kisah. Saya yang Sudah be rumur tujuhpuluhan terpaksa mendukung cucu ke tiga sambil bergayut pemegang di atas hinggalah sampai ke station kelana Jaya. Mungkin apa yang dikatakan oleh wakil Bank Dunia tentang rendahnya kualiti pembelajaran di negara kita Ada kebenarannya dan menyebabkan nilai budaya kita merosot sedemikian rupa.

Anonymous said...

Itu kan Melayu

Biasa lah

Apa lagi Melayu tak buat pun

Kalau M.O.1. boleh buat , ini pulak anak muda Melayu

Melayu boleh pakai ke ????

Anonymous said...

Spesis Kaldai laaa.Bodoh macam Lembu.sifat macam Berok MAK Yeh

Anonymous said...

Positive thinking. Maybe lelaki tu anak nye yg sakit xlarat bangun duduk hanya baring sj

Anonymous said...

lembu dua kaki yg perangai lbh teruk drp lembu berkaki empat....

Anonymous said...

saya rasa lmbu yang tuan dia pakaikan baju

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)