yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, August 10, 2016

AKSI PANAS YANG BERJAYA DIRAKAM DALAM STADIUM...


Kalau nak beromen ini bukan tempatnya... Di stadium ni org bawa ahli keluarga dan anak2 kecil tgk bola bkn nak tgk aksi mukadimah jimak korang... Buat malu org Perak jer... Perangai mcm ni lg teruk drpd sakai... 

1 comment:

Anonymous said...

Rasanya orang yang skodeng dan tangkap gambar ini dan kemudian viralkan pun besar jugak dosa dia. Sepatutnya dia pergi bagi nasihat kepada pasangan itu supaya berkelakuan sopan dikhalayak umum, dan bukannya mengaibkan mereka. Kalau anak dia sendiri yang buat adakah dia akan bertindak serupa?
Berfikir sebelum melakukan sesuatu. Jangan ingat kita sahaja betul. Astaghfirullah al azim. Peringatan juga untuk diri saya sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)