yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, July 20, 2016

JANGAN JADIKAN DUA EKOR JANTAN INI MENANTU ANDA(GAMBAR)


Sudahlah masuk koc wanita, lepas tu langsung tiada perasaan hormat untuk bagi seorang wanita duduk atas kerusi... Elok disunatkan lagi mamat dua ekor ni... Memalukan kaum lelaki... Tapi kalau mamat dua ekor ni dua alam aku no komen kah3... 

10 comments:

Anonymous said...

biasa la typical laki melayu

Anonymous said...

Salah Mak Bapak Dua Ekor Berok Mat Yeh ni.Salah ajor.ngajar Anak tak habis Katam.klu Depa 2 Ekoq ni Baca elok lah Taubat Nasuha.belajaq jadi Manusia bukan jadi Berok Mat Yeh.

Anonymous said...

Mungkin 2 ekor tu species Azalina kot. Nak kata jantan tidak, nak kata pompuan pun tak... pendek kata makcik2 felda pun bingunglah nak panggil Encik ke Cik, adik2 nak panggil abg ke kakak, makcik ke pakcik. Nasib baiklah dpt gelaran Dato Sri takyah binggung lagi panggil aja Dato Sri.

Anonymous said...

Sorang tu nampak macam sedang bertafakur,tangan menadah doa.Tak sedar ada insan wanita terpaksa duduk atas lantai Sorang tu macm warga asing je...

Anonymous said...

Kan bebudak Melayu tu

Standard lah

Mak bapak LAHAP DEDAK hasil pada anak anak macam ini lah

BAHALOL

Anonymous said...

yang amik gambor ni apa buat..diam je ..apsal tak penampor aje.

Anonymous said...

Raaanya diorang ni ada hubungan keluarga kot, mungkin perempuan tu isteri. Bawa beg baru datang dari kampung, jadi jakun la tak tahu itu koc perempuan.

Anonymous said...

Yg ambik gambar tu bagi tmpt duduk...

Anonymous said...

Cik abang dah offer dudukpun. Cik adik yang tak nak. Nak buat camna...

Anonymous said...

Perkara asasnya koc tu khusus utk perempuan, bukan utk lelaki. Yg lelaki ada kat situ, apasal?... Di mana penguatkuasaan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)