yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, May 9, 2016

MULIA SUNGGUH AKHLAK MU WAHAI UNCLE (GAMBAR)


10 comments:

Anonymous said...

Mesti cina dap jahat ni nk rosakkan org melayu

Anonymous said...

tanya dia pangkah mana dulu..kalo dia tak pangkah parti politik kita..langsung x hebat apa dia buat tu...
hehehehehehe

Anonymous said...

yang bawak keta takat amik gamba..hebat

Na'im Nikmat said...

tak perlulah dipolitikkan benda ini... Akhlak mulia mcm tu sepatutnya dicontohi semua manusia tanpa mengira fahaman politik...

Anonymous said...

BETUL TU CONTOHI AKHLAK YANG MULIA BARU JIWA JADI BERSIH. INI TIDAK DALAM HATI SENTIASA MEMBUSUK....

SepatahDuaKata said...

Admin, relaks lah..komen2 yg kat atas tu cuma perli-perli manja jer...haha

amier said...

Bukan perli manja.itu membayangkan busuk hati penulisnya.

mfi usj said...

Kalau dia DAP tak kira tu mulia......tak caya tanya tok guru tok! Dia cuma belakon ja tu supaya org tu jgn sokong hudud.

mfi usj said...

Hebat! Kitab mana pula yg nko baca? Hati org lain semua busuk?

Na'im Nikmat said...

Tak perlulah kita gaduh2... Sebenarnya yng hipokrit hny politikus... Saya betul2 yakin yng uncle ni memang2 betul kesian pada anak kecil tu... Dan dia tak tanya pun mak bapak budak tu sokong parti mana...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)