Nuffnang

Innity

Innity

Sunday, July 3, 2011

Gambar Peserta Demonstrasi Di Pulau Pinang Yang Telah Menghina Islam!!!




Ini adalah gambar peserta demonstrasi itu, yang memakai pengikat kepala yang bertulis kalimah "Lailahaill Allah". (gambar atas)

Namun di sebalik perhimpunan ini, ada perkara yang harus diketahui oleh semua pihak. Antaranya bagaimana wanita ini turut memakai kain pengikat kepala dengan kalimah "Lailahaill Allah" secara terbalik. Malah dia juga tidak menutup aurat.

Sumber

N'N:Aku berani jamin perhimpunan Bersih 2.0 takkan ada kejadian macam ni....

10 comments:

Anonymous said...

Itu lah perjuangan umno dalam menegakan islam. orang no 1 pun isteri x tutup aurat macam mana yang lain nak ikut. Ape nak heran. Islam dibibir umno untuk dapat kuasa shaja. Unuk memajukan islam dari sosial tiada. Tgok blog proumno di situlah banyak gambar prono. Nak tengok crita seks p tengok blog pro umno. Hancus orang malayu d malaysia di kejekan oleh umno. Ade ke Umno buat kampen tutup aurat, solat....

garagaikareng said...

semua barua yg sekutu dengannya akan kata HALAL.

Na'im Nikmat said...

Kita semua sedia maklum betapa hipokritnya UMNO. Islam pada mereka hanyalah pada nama tak lebih drpd itu.......

MOH KEMBARA said...

Salam , mungkin dia bukan Islam, tak tau baca...rosak cam ni! Bape upah dia dapat?

Anonymous said...

jangan tak sedar diri, hidup aman, ibadat mudah, makan cukup, rezeki limpah ruah, boleh berinternet, kawin senang, anak-anak sekolah senang, lagi tak sedar diri???

apa yang anda tak boleh buat?? Apa yang anda nak lagi ???

nak jadi jutawan tak dapat sebab tu nak rosakkan negara ???

Syukurlah pada Allah...

Na'im Nikmat said...

Wallahua'lam tapi yang pastinya perbuatan ini mencemar kesucian Islam.

Na'im Nikmat said...

Anon 10:50 AM,
Saya nak tanya bagaiman cara anda bersyukur kepada Allah? Adakah dgn tidak melaksanakan syariat Islam? Adakah dengan menghina HUDUD? Adakah dengant tidak menutup aurat? Adakah dengan menyokong pemimpin yang zalim? Makan,minum,kesenanagan bukan UMNO yang bagi tapi ianya ialah pemberian yakni berupa nikmat daripada Allah S.W.T, jadi beritahu mengapa kamu tidak mahu menegakkan Syariat Islam?

Anonymous said...

Satu lagi internet aku bukan UMNO yang bayar tp aku bayar sendiri....

azmie said...

Anon 10:50 AM bersyukur dgn cara yg sama ngan ameno - menterbalikkan kalimah syahadah dan ikut pungkoq yahudi. aku nak mencarut dah, tp sat lg kena removed plak

Anonymous said...

Anon 10:50 AM menjalankan tugas pencacainya dengan jayanya......

Innity