yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, April 26, 2016

PILIHANRAYA SARAWAK: INI GAMBAR PALING GEMPAK...


                             Air paling laku .......

4 comments:

Anonymous said...

setakat air laku buat apa. anologi yang mengarut.

Na'im Nikmat said...

Rilekler bro jgn serius sgt :-)

Anonymous said...

memang orang sempit pemikiran cam gitulah... bila kita serius diorang perlekehkan (lebih-lebih lagi bila isu agama) tapi bila kita santai dan bersahaja diorang pulak bersungguh-sungguh, ye lah bila manusia tak mahu menerima kenyataan. Nak kata terencat akal ke.. mungkin juga lah

QalamQabut said...

Heh heh heh... Setakat tengok gambar macam tu pun tak boleh terima kenyataan. Cuba2lah berfikir di luar mangkuk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)