Friday, April 15, 2016

MOHON PUAK2 NI TERASA (KARIKATUR SENTAP)


Kembalilah kepada Islam yang murni... 

3 comments:

Anonymous said...

Islam juga xmengajar umatnya melabel jebon/anjing dan barua

Anonymous said...

Makhluk beragama 'liberalisme', munafik dan musuh Islam sahaja yang menghina dan menfitnah ulama-ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama-ulama Islam dan parti Islam menjadikan Islam sebagai matlamat perjuangan parti dan berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah untuk kesejahteraan manusia dan alam.

Maka tidak hairanlah kita melihat musuh-musuh Islam dan barua-barua liberal mereka menentang Dr Zakir Naik dan program dakwah Islamnya.

Anonymous said...

SIAPA SEBENARNYA MENYOKONG KEGANASAN?

Pemimpin-pemimpin kafir dari MIC, DAP, MCA, Hindraf dan Hindu Sangam dan NGO-NGO kafir dan liberal telah menggunakan isu keselamatan yang tidak masuk akal untuk menghalang Dr Zakir Naik melaksanakan program dakwah Islam untuk umat Islam.

Tindakan pemimpin-pemimpin kafir dan liberal ini jelas mendedahkan:

(1) Permusuhan pemimpin-pemimpin kafir dan liberal terhadap agama Islam dan umat Islam.

(2) Makhluk liberal yang mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka menyokong dan membela musuh-musuh Islam menentang Islam dan menindas hak umat Islam. Mereka berlemah lembut dan berlunak terhadap orang-orang kafir tetapi bersifat keras terhadap sesama Muslimin dan sikap ini adalah bertentangan dengan ajaran Islam. Itulah sifat para munafik !

(3)Pemimpin-pemimpin dari parti politik yang bertentangan dan para munafik sanggup boleh bersatu padu menentang Islam dan menindas umat Islam.

Di bawah ini adalah petikan yang menunjukkan pemimpin-pemimpin Hindu menyokong pertubuhan LTTE yang merupakan kumpulan pengganas Tamil di Sri Langka:

Hindraf Makkal Sakthi Chairman P. Waythamoorthy, throwing caution to the winds and broaching a hitherto taboo subject, has urged stakeholders to emulate the fighting spirit of the Tamil Tigers of Sri Lanka to facilitate the Indian underclass in the country to take their rightful place in the sun. “Indians in Malaysia can also take a leaf from the organizing skills of the Liberation Tigers of Tamil Eelam (LTTE) in Sri Lanka. Reference: http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2015/12/01/waytha-emulate-fighting-spirit-of-tamil-tigers/

P. Ramasamy, deputy chief minister of Malaysia’s northwestern Penang state, who acted as a legal advisor to the LTTE during peace negotiations a decade ago, has accused the Malaysian police of falling into the trap set by the Sri Lankan government to frustrate international efforts to conduct a full investigation into possible rights violations in the country.

“About 90 percent of Malaysian Tamils are ardent supporters of the Tamil freedom movement in Sri Lanka. Is Khalid [Abu Bakar] going to arrest more than two million of us just because we support their struggle?” he remarked in an interview with The Edge.

REFERENCE: http://www.ipsnews.net/2014/06/ghost-of-the-ltte-flickers-in-malaysia/

PERSOALAN:

Jika orang Islam disyaki menyokong ISIS, pihak berkuasa bertindak segera menangkap orang Islam dan menghukum mereka.

Adakah pihak berkuasa telah mengambil tindakan yang sama ke atas orang-orang Hindu yang menyokong kumpulan pengganas LTTE yang telah melakukan jenayah perang di Sri Langka dalam tempoh 23 Julai 1983 – 18 Mei 2009? LTTE telah membunuh rakyat Sri Langka yang beragama Islam dan Buddha. Puak pemisah ini telah diharamkan oleh 30 negara termasuk US, Kanada, India dan 27 negara dalam EU.

KESIMPULAN:

(1) Dr Zakir dan program dakwah Islamnya membawa mesej keamanan dan kesejahteraan untuk manusia seluruh dunia, Ramasamy dan Waythamoorthy dan LTTE membawa mesej apa pula?

(2) Umat Islam mesti bersatu padu membela agama Islam dan hak umat Islam di negara ini dan seluruh dunia. Kembalilah kepada Allah dan RasulNya !

(3) Orang-orang kafir dan makhluk liberal tidak redha terhadap umat Islam dan pemimpin-pemimpin kafir dan liberal bersikap hipokrit dan rasis dan amat menentang agama Islam dan menindas hak umat Islam untuk mengamalkan ajaran Islam. Pemimpin kafir takut kebenaran yang dibawa oleh Dr Zakir akan membuka mata dan minda pengikut mereka yang boleh menyebabkan pengikut mereka meninggalkan pemimpin mereka yang bersifat rasis dan sesat !