yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, April 14, 2016

BOLEH MENANGIS KHAIRY JAMALUDDIN BILA BACA KENYATAAN NI..


6 comments:

Anonymous said...

harga mock cheque tu lebih mahal dari julah hadiah pemenang....kbs dah buat major irreversible faux pas
hahaha
kalau aku menteri kbs kan
bila tgk nilai hadiah tu aku akan keluarkan duit dari kocek aku sendiri utk jafikan nilainya berbaloi
insiden ni tunjukkan bhw menteri2 sekarang x peduli pun nadib rakyat hanya pentingkan tembolok depa saja
undilah lagi sebab tak kena kat anak anda kan

Ghozali zali said...

Haha.la ni baru hampa faham kot perangai pemimpin umno.berbagai alasan dikeluarkan utk menutup keaiban depa.

Anonymous said...

Oi jang buek malu oghang koto yo...xdo otak ko?

Wan Azhar said...

Hahaha....bodoh punye kbs nie!!!harga dedak lg mahal dr jumlah hadiah pemenang tu.baik bg hadiah dedak je

Anonymous said...

Buek malu oghang koto botolah Ekau ni jang.....montoghi hampeh

Anonymous said...

Selagi boleh tutup.....TUTUp dgn 1000 penipuan....yg pasti 107 juta kita bagi bagi... kta lihat siapa kambing kelabu nnt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)