yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, April 23, 2016

INI SEMUA SALAH PAS!!!


3 comments:

Anonymous said...

Kah kah kah ........ mesti macai PAN 'terbakar' jantung hati depa pabila depa baca tajuk ni !

Anonymous said...

Dulu dua2 ni tuduh pas pengkhianat la...penghancur pr la...akhirnya tuhan tunjuk...nk insaf...insafla

Anonymous said...

Aisehman admin...takkan takut publish komen saya? Amanah nak tanding semua kerusi Pas. Itu kenyataan. Bukan macam pemakan2 dedak kat atas tu cakap takde point, kelas sekolah pondok.
Aku harap admin publish la komen yang terdahulu. Jangan double standard. Jadi lah orang Islam yang sebenar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)