yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, February 10, 2016

TAK BOLEH TIDUR MALAM PEMIMPIN UMNO BILA TENGOK GAMBAR NI...


Fenomena dacing terbalik adalah luahan hati rakyat yang menolak UMNO/BN...Lokasi Kedah...

10 comments:

Anonymous said...

KIHKIHKIHKIH................dan mereka tetap kata, tiada siapa kisah
Mukhriz digantikan dengan BADshah. ...............HAHAHAHA.
Gelak guling-guling.

Anonymous said...

lantak le tunggang terbalik lambang tu le juga yang orang melayu bodoh akan pangkah bila pilihanraya.maklumlah kalau tak pangkah dacing nanti cina dap akan perintah malaysia.orang melayu akan makan ubi kayu.

Anonymous said...

Assalamu'alaikum...masih terlalu awal untuk menilai pentadbiran saudara Ahmad Bashah...bagilah ruang dia nak bernafas sebentar...bagilah dulu tempoh 100 hari kepada dia...kemudian nilailah pentadbiran dia... :-)

Unknown said...

Jangan menyokong pengkianat negeri mcm ahmad bashah ni

Tinta Mohd Yusri said...

Orang Melayu kampung ne, bagi Rm 50, sampai ke kaki pemimpin umno dia cium..

Anonymous said...

Tak heran sikit pun tungging ka..tebalik ka...mai pilihanraya Melayu pangkah UMNO jugak. Melayu cepat lupa...

Anonymous said...

Kita semua telah melihat bagaimana kerajaan sekular mentadbir negara ini dan kesan-kesan buruknya kepada rakyat dan negara.

Oleh sebab itu, kita semua akan mengundi parti Islam dalam PRU14 untuk menubuhkan kerajaan yang bersih, cekap, amanah, jujur, telus dan takut pada Allah dan memberi perhatian kepada kebajikan rakyat dan menegakkan kebenaran dan keadilan.

Anonymous said...

Blum perintah aemalaya pun dah habis dibungkus kt penang...

Anonymous said...

Elokla sikit org melayu kampung dari blogger2 melayu yg dibyar dap utk hina ulamak2...smpi sanggup tolak hukum agama sendiri. mcm2 alasan...

shameel Iskandar said...

Naikkan jer nilai brim, gerenti sokongan terhadap umno akan pulih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)