yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, February 19, 2016

INILAH PUNCA RAMAI ORANG MENCARUT BILA MEMANDU KERETA (GAMBAR)


 !#@&%!*÷×

6 comments:

Saadun Sulaiman said...

Itu memang perkara biasa. Ia berlaku kerana terikut ikut akan peranggai para pemerintah kot. Seperkara yang membuat aku menyumpah ada lah apa ada kereta memotong dan tak sampai beberapa depa kereta tersebut membelok ke kiri. Bukan kah itu haramkadah nama nya. Kalau nak di ikut kan banyak perkara "ANEH" yang berlaku. Itu lah pun tahap mentiliti para pemandu di Malaysia BOLEH ni.

lanun botak said...

Kereta harga puluh2 ribu,ratus ribu.signal tak pakai.binatang2 bwk kereta ni risau battery kereta abis kot kalau pakai.itu belum lagi kat susur keluar atau masuk lagi tu.potong queue mcm anak haram.

Anonymous said...

Ada yang suka buat U-turn ikut suka hati dia saja, lagi aku menyampah pemandu jenis ni.

Anonymous said...

Laluan dua lorong. Memandu di lorong kanan dgn kelajuan mcm kura2. Bagi hon pun dia buat pekak. Semua kereta lain terpaksa memotong melalui lorong kiri.

Na'im Nikmat said...

Satu lagi situasi yng buat org bengang ialah sikap mencucuk kereta hadapan siap bagi lampu tinggi... Apa kau ingat kau sorang nak cepat padahal kalau kau dpt potong pun masih byk kereta dihadapan kau... Apa kau ingat kau Ambulans...

Anonymous said...

Hahaha... ok, perkataan pertama saya ialah "kuang hajar x bg signal"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)