yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, January 26, 2016

TINDAKAN PEMIMPIN AMANAH YANG SEAKAN MENGGUNAKAN CAI UNTUK KUASAI MESYUARAT AMANAH P.PINANG DIKRITIK.



N'N: Progresif, Amanah dan Peduli atau Hipokrasi merajuk sbb kalah pemilihan? Aku harap pemimpin Amanah boleh terima kritikan dan penyokong mahupun ahli boleh berfikiran terbuka dan tidak taksub kpd susuk pemimpin...

9 comments:

hma said...

Tabayyun.. tabayyun.. tabayyun

Anonymous said...

Cai cincai pan sudah jd kucing kurap akan disepak dap nanti.ulamak pula telah dipecat dr kesatuan katanya sbb terlibat politik.alasan apakah itu.apa ulamak fikiran sekular ke politik perlu dipisah dr agama.habis lah geng pan perlu pakai topeng muka mcm dap.tahu tak dap yg dgn topeng muka manis berbaik dgn org islam entah bagaimana telah terucap berbanga dgn kerja dakwah kristian di serawak.tak heran la kalau mat sabu bleh seronok tgok org mkn bak ku te.apa nak jadi la pan tu.agaknya sbb bawak lari kerusi milik org yg tertulis dgn nama Allah.nak lari lari lah kenapa bawak kerusi org.memalukan saja

Na'im Nikmat said...

Ya sy sgt setuju utk tabayyun, kita tunggu penjelasan Dr.Muhajid itu pun kalau dia berani jelaskan...

Na'im Nikmat said...

Ya sy sgt setuju utk tabayyun, kita tunggu penjelasan Dr.Muhajid itu pun kalau dia berani jelaskan...

Anonymous said...

Ello bro...knp sibuk sgt pasai amanah ni.amanah pun nak berlawan dgn bn.lainlah kalau pas pun dah nak bertaawun dgn bn.......

Na'im Nikmat said...

Salam bro, kita berpesan kpd kebenaran dan kesabaran... PAS tak maksum, Amanah pun tak maksum apa salahnya kita kritik bg tujuan penambahbaikkan...

Anonymous said...

Baguslah mcm tu kalau hendaknya.tp knp pas tak mau buat mcm tu dr dulu lg.ni tidak dulu shbt jd musuh.yg musuh boleh jd shbt baik lg boleh nak jd penasihat pula.stakat skrang apa yg dinasihat tak tahulah pulak....makin teruk jdnya.oh lupa taawun.....bkn tahalluf dah

Anonymous said...

Aku suka tengok sudut positif, NN nak kongsi teguran untuk pan supaya bendung perkara ni awal-awal jika betul.. jangan jadi macam pas, macam umno sebab terbukti sistem cai ni menjahanamkan organisasi.. thx bruh..

Anonymous said...

Ada CAI? Maknanya salinan senarai nama tu diletakkan dalam semua buku agenda mesyuarat yang semua pewakilan dapat?

Atau si Suzuki tu membacakan senarai nama calon-calon termasuk dirinya secara satu persatu sebagai cadangan darinya untuk mengisi jawatan ajk AMANAH Kawasan tu? Kalau demikian itu tak boleh dipanggil cai kerana senarai itu cuma cadangan yang memerlukan penyokong dan kemudian diundi. Malah ahli-ahli lain juga berhak mencadangkan nama lain dan disokong oleh ahli yang lain jika mereka tidak bersetuju.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)