yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, October 29, 2015

SOALAN MAUT UNTUK MP PARTI AMANAH...


18 comments:

Anonymous said...

Bolehkah disamakan dgn peribahasa "lembu punya susu, sapi dapat nama...PAS punya jasa, AMANAH dapat nama... em...politik...politik...tak apalah...mungkin ada kebaikan yang Allah nak tunjukkan di kemudian hari... :-)

Anonymous said...

habis nak letak kat mana semangat dan kesatuan pakatan rakyat masa pas bertanding dulu tu? dan yang pas bertanding di kawasan kawasan secara khianat (3 penjuru) melawan kesatuan pr menang ada ke???

Anonymous said...

Pas dah lepas ke lipas......tak perlu pun nak jawab soalan tu, mahzab ada empat ja, takan pas mahzab yg ke5? Lebai2 pas dah gila ke apa! Nampaknya pas nak balik ke zaman 2 imam........selamat maju jaya pas!

Anonymous said...

Cheh tuan tanah sebijik macam Omak Kau.... bila nak kena kat tok ketua hang tak berani nak siar soalan maut aku.

Anonymous said...

Tak apa...mungkin ada kebaikan yang Allah nak tunjukkan dikemudian hari...teruskan istiqamah dalam perjuangan...

Saiful Azmi Husin said...

Orang yg berkiblatkan parti sekular DAP mana reti maksud Amanah!! Kalau fitnah mmglah sebati dengan makhluk penganut fahaman sekular!!

Sam Sung said...

Kebaikan dia x de la kerjasama ngn umno..brketua kn presideng label2 org n maki hamun org..hahaha
Paham

Anonymous said...

parti kuali x melekat...hudud x melekat...baiah x melekat...cerai taklik x melekat...harta wakaf x melekat...harta intelelk x melekat...aurat x melekat...ahli pun x melekat...

Anonymous said...

pas menang atas dasar pakatan rakyat bukan pas bersendirian.jika pas bersendirian pas tak akan mencapai kemenangan yang ada sekarang.pas parti yang sombong dan hanya menggunakan islam sebagai alat tapi cara mereka mentakbir parti tidak melambang kan islam.

Anonymous said...

pas dimasa sekarang mempunyai presiden yang paling bodoh dalam sejarah pas.presidennya mengkafirkan orang yang tak sehaluan dgn mereka.kafir nya manusia itu hanya allah yang tahu bukan hj hadi.dia pun belum tentu masuk syurga.

Anonymous said...

Itu bukan soalan maut tetapi soalan tidak cukup masak namanya. Siapakah pula yang bertungkus lumus memberikan pencerahan sehingga menarik perhatian pengundi untuk memilih PAS dalam PRU lepas? Ia bukan setakat dilakukan oleh golongan progesif (kini Amanah) sahaja, malah oleh penceramah-penceramah PKR dan juga DAP. Nak harapkan Hadi,Harun Din, Tuan Ibrahim dan Nik Abduh (sekadar beberapa nama), PAS dah ghuyublah. Sama-samalah kita tunggu dan lihat natijahnya masa PRU14 nanti, apakah benar PAS itu sebuah parti yang hebat seperti diwarwarkan itu. Bukannya lama lagi...tidak sampai pun 3 tahun.

Anonymous said...

pakatan rakyat dah tiada, tapi masih nakkan jawatan di pulau pinang. dasar pas parti sial gila jawatan. huhuhu

Anonymous said...

haaaa...nih soalan maut utk MP PAS....apa hukumnya ponteng sidang parlimen tetapi terima gaji dan elaun dari duit rakyat?? Lebih-lebih lagi ponteng masa RUU Hudud disenaraikan...dan ponteng pergi ke Jepung...

Anonymous said...

pas pelik sekarang ni, lebih lagi dengan tuan presedeng and the ug group

Na'im Nikmat said...

Bila TGAH kafirkn org? Boleh selitkan fakta?

Na'im Nikmat said...

Nama pun tak berani nak letak ada hati nak persoalkan tn tanah :-)

Anonymous said...

Angkat plakad "Mana RM2.6 bilion"  tidak beradab, kata Haji Hadi. NAK tanya tuduh orang jual pil kuda beradab tak?

Ini baru soalan maut.

Anonymous said...

Udah le parti penjilat DAP.. DAP buat semua bagus... Sedor skit diri tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)