Sunday, January 31, 2016

TERNYATA PM KITA PALING BIJAK DIDUNIA, INI BUKTINYA...


PM kita DS Najib selamba jer 2.6B masuk akaun...Rilek jer...Ternyata PM kita terhebat didunia...

4 comments:

Anonymous said...

Negara haram Israel adalah negara pengganas Yahudi yang sedang menzalimi, merompak dan membunuh orang-orang Palestin yang tidak bersalah. Walaubagaimanapun, kerajaan haram Zionis Yahudi ini amat tegas menghukum pemimpin-pemimpin politik Yahudi yang melakukan rasuah, pecah amanah, salah guna kuasa dan jenayah terhadap orang Yahudi dll. Sebagai contoh:

(1) Presiden Moshe Katsav telah dipenjarakan 7 tahun kerana merogol perempuan Yahudi dan mengganggu proses keadilan.

(2) Perdana menteri Ehud Olmert telah dipenjarakan 6 tahun kerana pecah amanah dan rasuah.

Sebaliknya, kerajaan negara TIPUstan di Asia Tenggara membiarkan sahaja pemimpin-pemimpin politik Barisan Penyamun mengumpul kekayaan dengan cara menipu, menindas dan menzalimi rakyat dari dulu, kini dan selamanya. Pemimpin-pemimpin penyamun ini telah diundi dan disokong oleh rakyat yang tidak bermoral dan lembu-lembu yang makan dedak melalui proses TIPUkrasi.

Setakat ini tiada pemimpin Barisan Penyamun yang telah didakwa dan dihukum penjara walaupun mereka telah menyamun berbillion dollar wang rakyat. Untuk menunjukkan ketelusan kerajaan TIPUstan, beberapa ekor ikan bilis telah ditangkap untuk dibuat sambal bilis. Begitulah nasib negara lembu pemakan dedak!

Anonymous said...

Dah Negara namapun Tipustan.

Anonymous said...

Najib dah pulangkan duit tu, sbb tu tak kena hukum!

Anonymous said...

selagi melayu blh mkn nasi lemak dn teh tarik

yg jahat adalah dap