yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, December 10, 2015

PEMIMPIN TERTINGGI NEGARA AKHIRNYA JUAL JET PERIBADI DAN 60 KERETA MEWAH.


Amacam?

3 comments:

Hussin Mohd Rejab said...

Itu boleh lah, pemimpin negara luar, Bukan Malaysia, dah ada 5 buah kapalterbang resmi tak cukup lagi, kereta mewh tk kira la, barang peribadi dan perjalanan peribadi dan keluarga pun rakyat yang tanggung...
2. Negara tersebut tak ada UMNO/BN

Anonymous said...

logik laa..negara xde umno/bn mmg laa..jenis negara yg xbrapa nak maju..hanya umno/bn jee yang boleh bawa kemajuan..skang ni ekonomi malaysia paling top kat doonia..sebab umno/bn lahh..

Anonymous said...

Najib rosmah..selagi duit negara tak habis..selagi tu gila jwtn..malaysia da muflis baru naik jet lari luar negara..tu pun kalau umur pnjg le..tak tau la kalau umur die leh pnjg kalau mkn duit 2.6 bilion tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)