yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, December 2, 2015

LIHATLAH BETAPA SAYANGNYA RAKYAT MALAYSIA DENGAN UMNO/BN...


4 comments:

Anonymous said...

Sekarang bolehlah menaikkan harga barangan dan perkhidmatan sesuka hati......Tunggulah PRU14 baru tahu langit itu tinggi atau rendah!

Anonymous said...

Undilah UMNO BN dulu kini dan selamanya.

Anonymous said...

Hampa tok sah dok sembang la bila barang naik cukai naik tambang naik tol naik itu naik ini naik hampa mula nak buka sora tapi bila dekat nak PRU kerajaan UMNO suap mulut hampa denga kepala rimau hampa sengap dan bisu bahkan hampa puji meleleh UMNO konon UMNO prehatin dengan kesusahan dan kepayahan rakyat,bagitulah juga bila duit BR1M dibayaq hampa puji kerajaan baguih depa tau rakyat susah bagi 500 suruh belanja 6 bulan dan menteri bodoh pula suruh simpan tak mahu bagi habih duit tu,itulah rupa bentuk menteri yang duk dalam kebinet bodoh najib.

Anonymous said...

Padan muka hangpa... awai-awai orang dah habak yang pemimpin umno BN ni kaki penipu... kaki penyamun... hangpa masih dok percaya kat depa dan bagi sokongan kat depa. Bila dah kena sembelih macam ni baru la hingaq... sebenarnya bukan salah depa... salah hangpa jugak yang sokong depa sebagai pemimpin. Bila dah jadi macam ni... terimalah dengan lapang dada akibat onar pemimpin yang hangpa pilih... lain kali ingat na... sendiri sokong.. sendiri tanggong.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)