yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, November 1, 2015

MELAMPAU BETUL AZMIN ALI NI...



Najib pun bagi rm500jer kpd penjawat awam, kenapa Azmin bagi sampai sebulan setengah gaji kah3... Kalau UMNO/BN yng masih mentadbir Selangor adakah penjawat awam akan merasa bonus sebegini? Jgn melampau sgt Azmin nanti semua penjawat awam dah tak undi umno/bn kah3...

4 comments:

Anonymous said...

Azmin ni membazir lebih teruk dari umno hanya bagi brim 500 dia bagi breeze 1500, habislah duit kerajaan

Anonymous said...

Tak patut betul la mat azmin ni, kalau nak promote Pas pun jangan sampai org langsung tak kenang jasa UMNO....... Mudah2an Selangor akan jadi macam kelantan nanti, apabila Pas menang semua kerusi dan MB baru adalah dari kalangan Suci murni dan istiqomah. Tahniah Azmin

nuha khalid said...

Pan dgn dap telior nengok pkr pas pas berbaik... Tumpo di buatnya

Anonymous said...

Rezeki rakyat selangor hasil limpahan rezeki dari Allah...:-) ...semoga rakyat di negeri-negeri lain dapat menikmatinya suatu hari nanti...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)