Saturday, October 31, 2015

SUDAH TIADA KERJAKAH MACAI2 INI (4 GAMBAR)



Lokasi: Kelantan

Orang suruh jawab bukan suruh bakar...

6 comments:

Anonymous said...

Terimakasih Tuan naimNikamt kerana mneyiarkan gambar bernilai ini.ini menunjukan betapa bangangkan manusia melayu yang tidak pandai langsung mengunakan otaknya.SEBAB disebabakn keoodhan mereka peminpin terus menerus menzalimi rakyat termasuk mereka.kesain bangsa kiat menjdi begini rupa .upah membakarnya sekitar RM 300 dibahagi 8 atau 10 orang aje.dia tak tahu lansung nilai banyak atau tidak duit 2.6 billlion.

mansor said...

macai dan macan kelantan tu perlu ditangkap kerana mencemar udara saat jerubu ini. harap menteri sains teknologi dan alam sekitar bertindak tegas. macai dan macan yang tak diketahui asal usul partinya perlu diheret ke mahkamah kerana merosakkan alam sekitar dan akhlak...mereka juga perlu didakwa dimahkamah kerana menunjukkan contoh akhlak burok kepada generasi muda seolah2 menerima derma?? yang tak diketahui asal usul perkara baik....

Anonymous said...

Maka itu terbuktilah sudah mereka memang tidak memerlukan wakil rakyat mewakili mereka di parlimen. Sebarang teguran dan pertanyaan cukup hanya dengan mendirikan poster dan membakar sepanduk atau patung. Adalah lebih baik jangan diangkat lagi wakil rakyat sedia ada itu lagi, yang hanya tahu menghabiskan karipap di cafe parlimen sahaja.

Anonymous said...

yang pasang org PAS,..y bakar org UMNO,...y bongok org MELAYU!

IrWrWs said...

Juga kpd ahli2 parlimen yg bertanding atas lambang parti lain tapi mengaku ahli parlimen parti baru.. nak ajar org tolong betulkan diri sendiri dulu..

Anonymous said...

Kalo dah BaNgang memang mcm ni gayanye
Kalo dah BeNgap memang mcm ni caranye
Kalo dah BiNgai memang mcm ni lakunye
Kalo dah BeNgong memang mcm ni tingkahnye
Kalo dah BeNdol memang mcm ni lagaknye
Kalo dasar BoNgok memang semua BeNde kat atas tu (B&N)... package nye!
Muahahahahahahaha...